پیش بینی بارش در بسیاری از نقاط کشور طی سه روز آینده

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مسعود حقیقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، با اشاره به ورود سامانه بارشی از نیمه غربی به کشور افزود: این سامانه به تدریج استان های غربی و نواحی مرکز و به تدریج جنوب شرق کشور را دربر خواهد گرفت و درمناطق سردسیر البته همراه با بارش برف و برخی نقاط همراه با رعد و برق خواهد بود.
وی تصریح کرد: اکنون در مناطق غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم.
حقیقت همچنین با بیان اینکه، روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود، افزود: در سه تا چهار روز آینده وضعیت بارشی در اغلب مناطق کشور به ویژه استان های جنوبی استان هایی همچون فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، هرمزگان و قسمت هایی از کرمان شدید تر خواهد بود.

**جمعه اغلب مناطق کشور بارانی خواهد بود
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی همچنین اظهار کرد: فردا جمعه به جز بخش هایی از جنوب شرق و جنوب کرمان غالب مناطق کشور شاهد بارش خواهد بود.
وی افزود: البته شنبه این سامانه در نیمه غربی، نواحی جنوبی و نوار شمالی کشور به شدت تقویت و فعال خواهد شد و در مرکز کشور بارش پراکنده ای رخ خواهد داد.
به گفته وی، روز جمعه غالب مناطق کشور حداقل بارش باران را خواهند داشت.

** بارش در رشته کوه های دنا طی روزهای جمعه و شنبه
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی همچنین اظهار کرد: شدت بارش ها امروز و فردا برای برخی از نقاط شمال غرب، دامنه های زاگرس به ویژه مرکزی و رشته کوه دنا وجود دارد.
حقیقت افزود: روز شنبه نیز علاوه بر نواحی فوق در جنوب کشور نیز این سامانه بارشی فعال خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.