آخرین خبرها از محصولات جدید و طرح های شرکت نفت ایرانول

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از رونمایی و عرضه چهار محصول جدید ایرانول با سطح کیفی بالا در سه ماهه اول سال آینده و همکاری با شرکت پتروناس برای عرضه محصولات مشترک به بازار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم جشن دهه فجر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول تهران در جمع کارگران گفت: با خرد جمعی ،تلاش و خود باوری طی چهارسال گذشته توانستیم گام های بلندی در توسعه ,سهم بازار و شکستن رکورد سود ,تولید ,فروش و صادرات و به خصوص صادرات محصول نهایی در ایرانول برداریم و رضایت سهامداران و کارکنان را جلب کنیم.

وی تصریح کرد: با کاهش ۳۰ درصدی خام فروشی در سال گذشته و بیشترین فروش محصول نهایی بیشترین رشد سود در صنعت روانکاران را با ۳۹ درصد به خود اختصاص دادیم و در نه ماهه اول امسال با ادامه این سیاست و کاهش ۳۰ درصدی خام فروشی علیرغم ثابت بودن قیمت محصولات نهایی و افزایش قیمت خوراک سود شرکت با رشد ۳۶ درصدی مواجه شد.

مهندس اسحاقی با بیان اینکه سهم بازار ایرانول از ۱۹درصد سال ۹۳ به حدود۲۷ درصد در سال جاری افزایش یافته است، گفت: گزارش وزارت صنایع از وضعیت فروش روغن موتور در نه ماهه اول سال جاری حاکی از افزایش همزمان تولید و فروش روغن موتور ایرانول است.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول گفت: تدوین استراتژی ۱۴۰۴ ایرانول مراحل نهایی را طی می کند و پس از تصویب هیات مدیره بزودی اجرا می شود که براساس این استراتژی خام فروشی در سال ۱۴۰۴در ایرانول به حداقل می رسد.

مهندس اسحاقی به اجرای ۱۰پروژه توسعه ای تا سال ۱۴۰۰ بر اساس استراتژی تدوین شده اشاره کرد و گفت: تولید روغن موتور پس از ۳۶ سال در آبادان و بهره برداری از پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام از جمله این پروژه ها بود که تولید روغن موتور در آبادان سوم خرداد به بهره برداری رسید و پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی (ره ) با ظرفیت ۲۵ هزار تن مخازن آماده افتتاح می باشد.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول بازنشستگان را کوله باری از تجربه و سرمایه هر شرکت دانست و گفت: بزودی نظام مدیریت دانش را به منظور استفاده و انتقال تجربیات بازنشستگان،کارشناسان و کارکنان در ایرانول اجرا می کنیم.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم از بازنشستگان آقایان علامه سامانی پور، مهرداد کروندی، محمد رضایی، عابدین بهره مند ، سیامک رست، محمد شهامت کریمی ، مسعود صیامی، احمد بیات، ابوالفتح زینعلی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.