دکتر یوسفی در بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان:سود حاصل از صنایع استان باید نصیب مردم همین استان شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دکتر یوسفی در بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان:سود حاصل از صنایع استان باید نصیب مردم همین استان شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان روز شنبه دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون با هیئت همراه از شرکت فولاد اکسین بازدید کرد.

نماینده مردم اهواز پس از ورود به شرکت فولاد اکسین در جلسه ای در دفتر مدیر عامل شرکت حاضر شد.

در این جلسه مهندس محمود پور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به ویژگیهای منحصر به فرد این شرکت اشاره کرد و گفت : شرکت فولاد اکسین خوزستان دارای نیروی انسانی جوان و تکنولوژی جدید و از شرکتهای منحصر به فرد نورد در دنیا و خاورمیانه است.

مهندس محمودپور با اشاره به ضرورت تعامل مثبت شرکتهای نوردی با شرکتهای فولاد ساز بویژه فولاد خوزستان گفت : این تعاملات باعث تقویت زنجیره ارزش محصولات فولادی خوزستان می شود.

وی افزود:درسال گذشته دستاوردهای خوبی نصیب این شرکت شد که می توان به خروج از شمول ماده ۱۴۱ ، صدور احکام برخی پرونده های قضایی به نفع شرکت،تولید محصولات خاص مانند ضد سایش با نام هارد اکسین و تولید ورقهای api اشاره کرد.

در ادامه دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون با تقدیر از زحمات انجام شده در یکسال اخیر گفت: متاسفانه در سالهای گذشته مشکلاتی که گریبانگیر صنعت خوزستان بوده است ورود سیاسیون و افراد ذی نفوذ در این حوزه بوده که مشکلات بزرگی را در صنعت خوزستان بوجود آورده است. به نظر من در حوزه فنی باید نیروهای متخصص جمع شوند و تصمیم اصلی را بگیرند و من سیاسی نباید باری برای این شرکت ایجاد کنم ، دکتر یوسفی با اشاره به تلاش های خود جهت حل مشکلات صنعت استان گفت: من موارد و مشکلات عمومی را پیگیری میکنم که می توان به بحث سرمایه در گردش که باید از طریق بانکها پیگیری شود، پیگیری می کنم.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با اشاره به نظر وزارت رفاه به صنایع زیر مجموعه نیز با توجه به نگاه ویژه دکتر ربیعی به مسائل خوزستان این امکان وجود دارد که از ارتباط مثبت میان نمایندگان استان با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بهره برد. یوسفی در ادامه با تاکید بر حمایت از اقتصاد داخل استان گفت: من هرجایی میروم از صنایع میخواهم که گردش مالی شرکت درون استان باشد و سود حاصل از معاملات همگی نصیب مردم خوزستان شود.

بعد از پایان این جلسه دکتر یوسفی و هیئت همراه از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.