ابتکار روی کلانتری را کم کرد/ خوزستان آب مازاد ندارد/ آخرین خبر از تعطیلی زمستانه مدارس

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس سابق سازمان محیط با بیان اینکه نسبت به صحبتهای کلانتری اظهار نظر نمی‌کنم، گفت: کارون آب مازاد ندارد و ما نظر خود را در زمان حضور در راس سازمان محیط زیست اعلام کرده بودیم.

وی نسبت به صحبتهای کلانتری در جمع نمایندگان استان خوزستان مبنی بر اینکه گفته بود:«من خانم ابتکار نیستم» و تاکیدات وی بر مازاد بودن آب کارون و انتقال آن تصریح کرد: انشاالله وی نیز کار خود را انجام می‌دهد و بنده درباره این صحبتها اظهار نظری نمی‌کنم!

طرح تعطیلی زمستانه اثرگذاری مثبتی به دنبال دارد

رئیس سابق سازمان محیط زیست درباره طرح تعطیلات زمستانه مدارس که سال گذشته نیز از سوی وی مطرح شده بود، اظهار کرد: بنده و حتی وزارت آموزش و پرورش اعتقاد داریم که این طرح اثرگذاری بسزایی را به‌دنبال دارد.

ابتکار با اشاره به مطرح شدن این طرح در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: طرح تعطیلی زمستانه مدارس سال گذشته به مجلس تقدیم شد اما کمیسیون آموزش این طرح را متوقف کرد؛ تصور می‌کنم با این طرح بیشتر برخورد سیاسی صورت گرفته است در حالی که می‌تواند به آن توجه مناسبی شود.

رئیس سابق سازمان محیط زیست طرح تعطیلی زمستانه مدارس را راه حل مناسبی در جنبه‌های مختلف دانست و گفت: آموزش و پرورش و محیط زیست موافق این طرح هستند؛ این طرح در بحث‌هایی همانند آسیب‌های اجتماعی، گردشگری، اقتصاد و آلودگی هوا اثرات مثبتی را به‌دنبال دارد.

به گفته ابتکار، طرح تعطیلی زمستانه مدارس فواید زیادی را برای کشور به دنبال دارد و باید اختیارات در این زمینه از سوی مصوبه مجلس به دوبت و وزارت آموزش و پرورش داده شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.