نماینده مجلس: وضعیت ناجور معیشتی خوزستان پیامدهای ناخوشایندی دارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع معیشتی مردم خوب نیست و بسیار ناجور و بد است و نیاز به رسیدگی، تامل و توجه مسئولان دارد.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که در سیستم مدیریت دولت بی انگیزگی موج می‌زند، اظهار کرد: مسئولان کشور به وضع معیشتی مردم توجه نکرده‌اند و در طول این سال‌ها از این مساله غافل شده‌اند و این کار آن‌ها ممکن است پیامدهای ناخوشایندی داشته باشد.

وی افزود: وضع معیشتی مردم خوب نیست و بسیار ناجور و بد است و نیاز به رسیدگی، تامل و توجه مسئولان دارد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساله معیشتی مردم چیزی نیست که قابل حل نباشد و با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور و استان خوزستان وجود دارد، می‌توان مشکل معیشتی مردم را حل کرد.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های اشتغال در استان‌هایی مانند استان خوزستان به وفور دیده می‌شود و اگر درست به آن‌ها رسیدگی شود، می‌توان با همین ظرفیت‌های موجود مشکلات معیشتی مردم را در این استان حل کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت‌های هر استان به خوبی استفاده شود و اولویت‌های اشتغال هر استان تا حد ممکن برای آن استان در نظر گرفته شود، شاهد حل مشکل اشتغال و مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.

وی با بیان این‌که در سیستم مدیریت دولت بی انگیزگی موج می‌زند، گفت: اگر مسئولان به این نکات توجه می‌کردند مشکلات معیشتی مردم حل می‌شد، اما متاسفانه با توجهی آن‌ها مشکلات تلنبار و مسایل امروز به فردا موکول شد تا امروز شاهد چنین مشکلاتی در میان مردم باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.