تجمع حق التدریسی ها مقابل استانداری

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جمعی از معلمان حق‌التدریسی ایذه در اعتراض به بلاتکلیفی استخدام خود در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

جمعی از معلمان حق‌التدریسی شهرستان ایذه با سفر به اهواز در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

این معلمان در اعتراض به بلاتکلیفی استخدام خود در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند تا تکلیفشان مشخص شود.

معلمان ایذه‌ای در دوره پیش‌دبستانی در مناطق مختلف ایذه از جمله سوسن، ممبین، سراک، فالح، سلطان ابراهیم و جنگ شاپوری مشغول تدریس هستند.

یکی از این معلمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ما جمعی از مربیان حق‌التدریسی عشایر ایذه هستیم که سه ماه است که صحبت از حق‌التدریسی و جذب شده، به ماه بی‌مهری شده است.

وی افزود: تا حالا ما را برای تدریس می‌خواستند ولی وقتی صحبت از جذب و حق‌التدریس شد نیروهایی را به‌کار گرفتند که یک روز هم سابقه کار ندارند.

این مربی ایذه‌ای تصریح کرد: در اعتراض به این موضوع چند بار به استانداری و اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کردیم، می‌خواهیم بدانیم چه شده است که ما که سابقه تدریس داریم را با مشکلات فراوان در مناطق صعب‌العبور تدرس کردیم فراموش شدیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: برای جذب ما سهمیه‌ای وجود داشت ولی هم اکنون می‌گویند که سهمیه به پایان رسید، باید بدانیم که این سهمیه چه شده است.

این مربی خاطرنشان کرد: در کل استان خوزستان ۲۰۰ نفر برای عشایر نیرو نیاز است که جذب شوند ولی کل مربیان عشایر در نقاط مختلف ۱۵۷ هستند که ۸۶ نفر از آنها در ایذه مشغول هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.