کارتن خوابی خود خواسته بانوی میانسال در دزفول

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:یک بانوی میانسال با وجود داشتن خانه و سرپناه در دزفول به کارتن خوابی روی آورده است.

کارتن خوابی این بانو در کنار خیابان در حالیکه کودکی خردسال را در کنار خود نگهداری می کند گله مندی شهروندان دزفولی را به دنبال داشته و رسیدگی به وضعیت نامناسب این بانو را خواستار شدند.
چند شهروند دزفولی در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از نهادها و سازمان های متولی ساماندهی افراد بی خانمان خواستند تا به وضعیت این بانو رسیدگی کنند.
رئیس اداره بهزیستی دزفول روز دوشنبه در خصوص این زن کارتن خواب به خبرنگار ایرنا گفت:این بانوی ۵۰ ساله در حالی همراه با نوه خردسال خود در یکی از خیابانهای اصلی شهر دزفول کارتن خوابی می کند که خود دارای خانواده ،شوهر و سرپناه می باشد.
فریدون عبدی با اشاره به اینکه تاکنون بهزیستی دزفول چندین بار برای رسیدگی به وضعیت این بانو اقدام کرده است گفت:این بانوی میانسال در برخورد با ماموران بهزیستی عنوان کرده برای جمع آوری پول برای آزادی فرزندش که در زندان بسر می برد دست به تکدی گری حرفه ای زده است.
رئیس بهزیستی دزفول ادامه داد:با وجود اینکه بهزیستی دزفول در چند مرحله آمادگی خود را برای نگهداری و کمک مالی به این بانو اعلام کرده است نامبرده از دریافت هر نوع کمکی امتناع کرده و همچنان خواستار کارتن خوابی است.
عبدی با بیان اینکه این بانوی میانسال به صورت دوره ای محل کارتن خوابی خود را عوض می کند گفت:با این وجود بهزیستی دزفول آماده نگهداری و کمک به این بانو می باشد.
از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸ زن و دختر در معرض آسیب از سوی بهزیستی دزفول ساماندهی شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • من هم تازه یک مرد بی جا مونده درچمن میخوابد