دیدار عمومی مدیریت محترم عامل با کارکنان؛ از مجمع فوق العاده و خروج از ماده ۱۴۱ تا پیگیری مسئولین منطقه

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:دیدار عمومی مدیریت محترم عامل با کارکنان ظهر روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه به منظور استمرار اطلاع رسانی از سوی مدیرعامل در محل رستوران مجتمع برگزار شد.

سید ابراهیم سقایی در گفتگو با کارکنان اظهار داشت: مجمع فوق العاده پتروشیمی فارابی با حضور سهامداران بنا بود صبح روز یکشنبه برگزار شود که با توجه به لزوم اطلاع رسانی توسط بورس بنا شد این موضوع به تاریخ دیگری در هفته پایانی مهرماه موکول شود تا طرح های پیشنهادی توسط سهامداران نیز بررسی شود.

وی افزود: از مهمترین مواردی که در جلسه ۲۴ مهرماه بررسی خواهد شد بحث خروج شرکت از ذیل ماده ۱۴۱ قانون تجارت خواهد بود که همواره همچو قل و زنجیری عدم نقدینگی را در کنار زیان انباشت برای شرکت به همراه داشته است.

سقایی خروج از ماده ۱۴۱ را لازمه اجرای طرح توسعه در پتروشیمی فارابی نیز دانست و گفت: با توجه به دارا بودن ظرفیت های فوق العاده و موقعیت مکانی این مجتمع، سهامداران نیز پذیرفته اند که یکی از طرح هایی که دارای بررسی فنی است و خوراکش در منطقه موجود است را می توان در این مجموعه اجرا کرد.

مدیرعامل پتروشیمی فارابی، از آمادگی کامل برای برگزاری مجمع فوق العاده خبر داد و گفت: این جلسه آخرین مرحله برای تعیین تکلیف این شرکت خواهد بود.

وی که در بین کارکنان سخن می گفت؛ منابع انسانی را سرمایه های اصلی این شرکت دانست و اذعان داشت: امروز به احترام شما کارگران و کارمندان در اینجا حاضر شدم تا با قدرت بیشتر به عنوان نماینده همه کارکنان این مجموعه بزرگ در مجمع فوق العاده مهرماه برای دفاع از حقوق کارکنان پتروشیمی فارابی حضور پیدا کنم.

سقایی گفت: بیش از یک سال و نیم را پشت سر گذاشته ایم و تنها مدت بسیار کوتاهی تا تعیین تلکیف و مشخص شدن وضعیت مجتمع باقی مانده است.

وی اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال  مشکل جدی در بحث تامین خوراک اولیه وجود داشت اما حتی یک روز هم در پرداخت حقوق کارکنان عزیزمان اجازه تاخیر ندادیم.

عضو هیات مدیره پتروشیمی فارابی ادامه داد: “قدر داشته هایمان را تازمانی که در کنارمان هستند نمی دانیم؛ در زمان نبود است که خلع داشته ها را احساس خواهیم کرد. در زمان نبود پدر خواهیم فهمید چه چیز را از دست داده ایم؛ احساس شرمندگی خواهیم کرد از برخی رفتارهایمان پشیمان خواهیم شد. اما آن زمان دیگر حسرت فایده ای ندارد.”

وی به پیگیری های مسئولین منطقه در خصوص طرح های توسعه پتروشیمی فارابی اشاره کرد و گفت: طی هفته­ی گذشته فرماندار محترم و نماینده حوزه انتخابیه با حضور در دفتر پتروشیمی فارابی و تماس با مدیران مجموعه شستا و تاپیکو حساسیت های منطقه و لزوم پیگیری و اجرای طرح های توسعه این پتروشیمی را مطرح و منتقل کردند.

سقایی به اقدامات انجام شده در خصوص بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پرداخت و اظهار داشت: هرجا که می توانستیم و می توانیم برای رفع نیاز کارکنان و بهبود وضعیت معیشیتی کارکنان اقدام کرده و خواهیم کرد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره پتروشیمی فارابی در پایان خطاب به کارکنان گفت: برای آینده این شرکت دعا کنید، برای خدمتگزاران خود و کسانی که برای سرانجام خوش این شرکت تلاش می کنند دعا کنید؛ همدل و همزبان و منسجم باشید برای کسب پیروزی های نزدیک تلاس کنیم. مبادا دشمنان این مجموعه شاد شوند. همه چیز به انسجام و همدلی و حمایت های خودمان از این مجموعه بسته است که با تلاش و کوشش بهترین ها را به ارمغان خواهیم آورد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.