برای نخستین بار صورت گرفت؛

حمایت جامعه رسانه ای شهرستان بندرماهشهر از فرماندار قمر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: خبرنگاران، اهالی رسانه و نمایندگان افکار عمومی شهرستان بندرماهشهر با ارسال بیانیه ای به استاندار خوزستان و وزیر کشور حمایت های خود را از نماینده دولت تدبیر و امید در آن منطقه اعلام داشتند و خواهان استمرار حضور منصور قمر در کسوت فرماندار این شهرستان شدند.

در بخشی از این بیانیه در خصوص گشایش های به وجود آمده در حوزه آزادی بیان و مطبوعات در دوران فرمانداری قمر اشاره شده است و از آن به عنوان لازمه توسعه یاد شده است.
متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر شریعتی
استاندار معزز خوزستان

با سلام و دعای خیر
احتراما؛ با تقدیم آرزوی موفقیت در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف استان برای آن مقام عالی و دولت محترم دوازدهم؛ ما جمعی از خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر شهرستان بندرماهشهر حمایت قاطع خود را از فرمانداری که خود از جنس خبر و رسانه است، خدمتگزاری که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم خبر و اطلاع رسانی خدمت کرده است؛ مقام و مسئولی که با لمس کار حساس خبر و رسانه گشایش های محسوسی در حوزه آزادی بیان و مطبوعات ایجاد کرده است و همواره پشتیبان نمایندگان افکار عمومی بوده اعلام می داریم.
امید است؛ با استمرار حضور منصور قمر در فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گشایش های ایجاد شده موجبات توسعه این شهرستان استراتژیک و استان را ایجاد نماید.

رونوشت:
– مردم محترم شهرستان و استان خوزستان
– وزیر محترم کشور

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.