با پیدا کردن کارگر چینی در مسجدسلیمان ۵۰ میلیون جایزه بگیرید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار مسجدسلیمان از تعیین جایزه نقدی برای یافتن کارگر چینی گمشده در این شهرستان خبر داد.

علیرضا گروئی، فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به گذشت ۶ روز از مفقود شدن یک کارگر چینی در این شهرستان گفت: ۵ میلیون تومان جایزه نقدی برای یافتن این مرد چینی تعیین شده است.

وی بیان داشت: عملیات گسترده‌ای برای یافتن کارگر چینی در حال انجام است و حدود ۲۵۰ نفر از نیروهای هلال احمر و مردمی در حال جستجوی اطراف کوه‌ها هستند.

گروئی اذعان کرد: با توجه به گستردگی عملیات جستجو و پیدا نشدن اثری از این فرد، برای تشویق مردم جایزه‌ای به مبلغ ۵ میلیون تومان برای پیدا کردن کارگر چینی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش؛ صبح روز شنبه ۱۸ شهریورماه یک کارگر چینی ۴۵ ساله به نام “چنگ چان چون” که در بخش دکل‌های حفاری فعالیت داشت برای بازگشت از محل کار و رفتن به کمپ شرکت خود تصمیم گرفت از راه میانبر که در منطقه کوهستانی تل بزان مسجدسلیمان قرار دارد، به تنهایی پیاده‌روی کند. این کارگر راه خود را گم می‌کند و تا سه ساعت پس از زمان حرکت یعنی حدود ساعت ۱۳ روز شنبه در تماس تلفنی با همکاران خود گفته بود که مسیر را گم کرده است اما پس از آن دیگر تلفن این کارگر در دسترس نبود و همکارانش از وی خبری دریافت نکردند.

۵۰ million Rials rewards to find lost chinese worker in Masjed soleyman, iran
Alireza gorouei said, he has been missed since 6 days ago and 50 million rials cash rewards was set for his return.
He (Ching Chang Chou) is 45 years old and was missed around Tal-Bozan mountains.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.