فیروز کریمی: شور و حال آبادانیها را ندیده ام

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از زمانی که به آبادان آمدم از شور و حال آبادانیها چیزی ندیدم.

فیروز کریمی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران گفت: انگیزه‌های زیادی برای دیدار مقابل پدیده داریم و برای برد به میدان می‌رویم چرا که این بازی شش امتیازی است.

وی افزود: تیم پدیده از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و ما فردا شاهد یک بازی سنگین و زیبا خواهیم بود.

کریمی اظهار کرد: مهاجری مربی خوش‌فکریست، با او سابقه همکاری دارم و امیدوارم که فردا تماشاگران شاهد یک بازی خوب باشند.

وی در مورد بازیکنان غایب تیمش تصریح کرد:  کیم و رضا نوروزی به همراه حسین بغلانی و سه چهار بازیکن دیگر ما به دلیل آسیب دیده گی در دیدار فردا تیم را همراهی نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص  وضعیت جذب مهاجم جدید عراقی این تیم گفت: با این بازیکن (علی صلاح)  قرارداد امضا شده و قرار است مراحل مربوط به پیوستن وی طی شود که این پروسه زمان‌بر است، با این بازیکن دیروز آشنا شده‌ایم و به بازی فردا مقابل پدیده نمی رسد.

کریمی با بیان اینکه زلیکانی و علی صلاح از بازی آینده تیم صنعت را همراهی می کنند، افزود: از زمانی که به آبادان آمدم از شور و حال آبادانیها چیزی ندیدم، از هواداران دعوت می‌کنم در بازی فردا کنار ما باشند زیرا مسابقه سختی در پیش است و حضور هواداران می‌تواند کمک زیادی به ما کند، به ‌طور حتم حضور هواداران در بازی فردا انرژی زیادی به بازیکنان می‌دهد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.