مدارس نوبت صبح خوزستان تعطیل شد

در پی پیش بینی هواشناسی در خصوص احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب به دلیل بارندگی، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی‌ها در نوبت صبح (دوشنبه، ۲۵ بهمن) تعطیل شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، شهاب رزمی مدیر روابط عمومی استانداری با اعلام این خبر اظهار کرد: مدارس «نوبت صبح» در شهرستان امیدیه و همچنین مدارس«نوبت صبح» در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان بهبهان برای روز دوشنبه ۲۵ بهمن تعطیل اعلام شده است.
وی افزود: مدارس اهواز و دیگر شهرستان‌های استان  در روز دوشنبه، ۲۵ بهمن دایر است.
فرماندار هندیجان با اشاره به پیش بینی بارش‌های شدید برای این شهرستان از ساعت ۳ بامداد تا هفت صبح امروز برای این شهرستان، گفت: باتوجه به آبگرفتگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.
مهران رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید در سطح شهرستان برای روز دوشنبه، جهت رفاه حال مردم کلیه مدارس درتمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل هستند.
وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دیگر نهادها به روال عادی برقرار است، گفت: در خصوص تعطیلی نوبت عصر باتوجه به شرایط، تصمیم‌گیری و به مردم اعلام می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.