معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تشکیل تعاونی‌های تامین نیاز تولیدکنندگان خرما در خوزستان

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان خرما در آینده نزدیک در استان خبر داد.

عبدالکریم انصاری زاده در نشست توجیهی تفاهم‌نامه باغبانی که با حضور مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مدیران باغبانی و سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد‌: در اجرای تفاهم‌نامه میان معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به منظور تشکیل تعاونی‌های تامین نیاز با گرایش محصولات مزیت‌دار استان‌ها و بر اساس مصوبات کارگروه استانی مقرر شد نسبت به تشکیل تعاونی‌های تامین نیاز تولیدکنندگان خرما اقدام شود.

وی خرما را یکی از محصولات مهم صادراتی استان دانست و افزود:‌ هدف اصلی ما از تشکیل تعاونی‌های تأمین نیاز تولیدکنندگان، افزایش تولید و کمک به کشاورزان است.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد:‌ خرمای خوزستان به دلیل مرغوبیت یکی از مزیت‌های صادراتی استان محسوب می‌شود اما ضعف بسته‌بندی و نبود تبلیغات مناسب تاکنون مانع تحقق آن شده است که امیدواریم با تشکیل تعاونی‌های تامین نیاز تولیدکنندگان خرما، از ظرفیت‌های دو دستگاه به منظور حل این مشکل استفاده شود.

 
مرجع / ایسنا
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.