محسن هاشمی: تاکنون وصیت نامه جدیدی پیدا نکردیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرزند ارشد آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اعلام کرد آخرین وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که در اختیار ما بوده، مربوط به سال ۷۹ است و تاکنون وصیت نامه جدیدی پیدا نکردیم.

محسن هاشمی صبح چهارشنبه در برنامه حالا خورشید با بیان این که در آن تاریخ با توجه به این که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای عمل آنژیو قلب عازم بیمارستان بود این وصیت نامه را تنظیم و بنده را به عنوان وصی خود اعلام کرد و در اختیار من قرار داد.

وی که این وصیت نامه را به همراه خود داشت ، اظهارداشت: وصیت نامه با خط خود ایشان نگاشته شده است اما ممکن است وصیت نامه جدیدی هم باشد که هنوز پیدا نکرده ایم.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین به تشریح برنامه های گرامیداشت یادو خاطره رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: صبح امروز در بیت رهبری مراسمی برگزار می شود. بعد از ظهر هم در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مراسمی برپا می شود.

محسن هاشمی یادآور شد: همچنین فردا در شهر مقدس قم مراسمی از سوی علما برگزار می شود.

وی ادامه داد: در رفسنجان هم بعد از ظهر جمعه و در کرمان نیز بعدازظهر شنبه مراسم هایی برگزار می شود و اواخر هفته آینده در بهرمان یک مراسم خواهیم داشت.

 
مرجع / ایرنا

 

 

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.