تغییر زودهنگام مدیرعامل توزیع برق خوزستان!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان که تیرماه سال گذشته در این سمت قرار گرفته بود، به زودی تغییرمی کند.

بر اساس این گزارش محمد رحیم خانی که پیش از هادی شیرخانی بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام فعالیت داشت به جای رضا غضنفری مدیرعامل کنونی شرکت توزیع برق خوزستان معرفی می شود.

این در حالی است که ۷ تیرماه ۹۴ با حضور غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، اسدالله اسدیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان که ۲۱ سال است در این سمت قرار دارد جای خود را به رضا غضنفری داده بود.

همای خوزستان در همین رابطه نوشت: رحیم خانی که از سوی فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس حمایت می شود، پیش از این نیز در شمار مدیران شرکت توزیع برق خوزستان بوده است. گفته می شود حسنوند از منتقدان مدیریت کنونی در شرکت توزیع برق خوزستان است.

همچنین از حسن کریمی که در حال حاضر معاون شرکت توزیع برق خوزستان است، به عنوان گزینه ای دیگر برای مدیر عاملی این شرکت نام برده می شود. بر اساس شنیده ها یکی از نمایندگان آبادان از حامیان کریمی برای این سمت می باشد.

رضا غضنفری متولد ۱۳۴۷ بوده و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی برق – شبکه های انتقال و توزیع است و سابقه مدیریت توزیع نیروی برق آبادان و شوشتر را در کارنامه خود دارد.

شرکت توزیع برق خوزستان بعنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران با یک میلیون مشترک، رتبه اول فروش برق را در کشور دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.