اعتراض نمایندگان خوزستان به رئیس‌جمهور در صحن مجلس با فریاد های جلیل مختار: انتقال آب ظالمانه ممنوع

عصر جنوب: جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یک شنبه ۱۴ آذر) قوه مقننه، هنگام سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که برای ارائه لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور به مجلس آمده بود، درباره عدم توجه به آب و هوای استان خوزستان اعتراض کردند.

عبدالله سامری نماینده خرمشهر و جلیل مختار نماینده آبادان با حضور در تریبون رئیس جمهور، بیشترین اعتراض را در باره ریزگردها و وضعیت نامناسب هوای خوزستان به روحانی داشتند.

عبدالله سامری و جلیل مختار ابتدا با حضور در کنار صندلی حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به وی اعتراض کردند که برخی از نمایندگان آنها را به آرامش دعوت کردند.
جلیل مختار در صحن علنی با فریاد می‌گفت: رئیس جمهور در جلسه علنی امروز به همه موارد اشاره کرد اما درباره خوزستان حرفی نمی‌زند این درحالی است که ۵ میلیون نفر در خوزستان در حال مرگ و انتقال آب کمر همه چیز را بریده است .
جلیل مختار در گفتگوی اختصاصی در خصوص این اعتراض به اکسین پرس گفت : ما در خوزستان یک روز خوش نداریم،گردو خاک میهمان دائمی خانه های ماست،آب خوش از گلوی ما پایین نمی رود و دولت تدبیر و امید می خواهد دوقطره آب باقی مانده را هم از ما بگیرد … در این خصوص بزودی مفصل صحبت می کنم ،فقط بگویم در این خصوص مجمع نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری متحد و شانه به شانه کنار هم جلوی این انتقال ظالمانه را می گیرییم .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.