استاندار خوزستان: توجه به مسئله آب شرب و فاضلاب مطالبه عمومی مردم استان است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: توجه به مسئله آب شرب و فاضلاب خوزستان، مسئله جدی، مطالبه عمومی و خواست مردم استان است

غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در آئین رسمی بهره‌برداری رسمی از طرح‌های توسعه میدان‌های یادآوران، آزادگان شمالی و یاران شمالی در محل میدان نفتی یادآوران اظهار کرد: توسعه استان و حتی توسعه کشور به طور اجتناب ناپذیری به سرمایه گذاری و توسعه صنعت نفت گره خورده است و هر چقدر چرخ آن روانتر بچرخد گردش اقتصاد استان هم روان تر می شود.

وی افزود: از اراده دولت در توسعه و سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت به ویژه در میدان های مشترک که سرمایه های ملی است و غفلت از آن باعث هدر رفت سرمایه های ملی به سمت کشورهای بیگانه است، قدردانی می کنم.

شریعتی بیان کرد: توجه و سرمایه گذاری بیشتر در امر سرمایه گذاری صنعت نفت خوزستان چه در حوزه بازیافت و چه توسعه میادین جدید و همچنین توجه به مسائل زیست محیطی با تائید رئیس جمهور باید انجام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: توجه به مسئله آب شرب و فاضلاب خوزستان مسئله جدی، مطالبه عمومی و خواست مردم استان است که سلامت استان را با مشکل مواجه کرده است. توجه به مسئله ریزگردها از جمله مسائلی است که سرعت در اجرای پیگیری ها را می خواهد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.