مابقی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال۹۱ خوزستان جذب می شوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: با اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور ۷۳۶ نفر از ابتدای بهمن ماه در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار خواهند شد.

مهرداد نیکو اظهار کرد: مجوز بکارگیری مابقی سهمیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱، به تعداد ۷۳۶ نفر از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد.

وی افزود: بر اساس مجوز صادره آندسته از پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون که موفق به اخذ شماره پرسنلی شده اند از ابتدای بهمن ماه بکار گرفته می شوند که تأمین اعتبار لازم جهت جذب این افراد توسط سازمان برنامه و بودجه استان انجام شده است.

نیکو تصریح کرد: از آنجا که طبق ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۵، هرگونه بکارگیری کارکنان، منوط به کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور است، بنابراین از ابتدای سال پیگیری‌های مستمری برای بکارگیری پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون توسط سازمان برنامه و بودجه استان به عمل آمد که خوشبختانه این تلاش ها به بار نشست و اخیراً سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد.

وی عنوان کرد: ورود مجموعاً ۲۳۱۳ نفر نیروی انسانی طی سال‌های ۹۴ و ۹۵، به دستگاه های اجرایی طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده و مطمئناً در صورت برنامه ریزی مناسب تأثیرات مثبتی بر عملکرد سازمان ها و ادارات خواهد داشت./ ایسنا

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.