روز بد خوزستانی ها در لیگ برتر فوتبال

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم های فوتبال استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر کشور برابر حریفان خود مغلوب شدند.

طلایی پوشان آبادانی عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفتند.

در نیمه نخست این بازی پرسپولیسی ها حملاتی روی دروازه نفت آبادان داشتند که هیچ کدام از توپ های آن ها با درخشش حسن هوری، گلر آبادانی ها راهی به درون دروازه نداشت. نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز قرمزپوشان تهرانی به حملات بسیار خود ادامه دادند ولی بازهم هوری مانع از گلزنی آن ها شد. نفتی ها هم در این نیمه دو سه موقعیت گلزنی به دست آوردند که نتوانستند از فرصت های خود بهره ببرند.

در ادامه نیز در دقیقه ۸۵ مهدی طارمی در نهایت موفق به باز کردن دروازه هوری شد. این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

اما در دیگر دیدار این هفته، امروز استقلال خوزستان میهمان تیم ذوب آهن بود. در نیمه نخست این بازی که متعادل دنبال شد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم برای برد پا به میدان گذاشتند ولی در نهایت این ذوبی ها بودند که در دقایق ۵۸ و ۹۱ با گل‌های مهدی رجب زاده و احسان پهلوان از حریف خود پیش افتادند و با نتیجه ۲ بر صفر استقلال خوزستان را شکست دادند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.