صعود نماینده خوزستان به لیگ باشگاه‌های جهان + عکس

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با کسب مقام دوم لیگ بر‌تر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بار دیگر به عنوان یک تیم خوزستانی به لیگ باشگاه‌های جهان صعود کرد.

 لیگ بر‌تر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دومین سال متوالی در حالی به پایان رسید که حضور تیم‌های خوزستانی با کاهش مواجه شده بود.

خوزستان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این رشته ورزشی به عنوان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی در جهان به حساب می‌آید و همواره بیش از سایر استان‌های کشور عضو ملی‌پوش را در خود داشته است.

شهرستان ایذه نیز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی این رشته در کنار شهرستان اندیمشک همواره ملی پوشان زیادی را در تمام رده‌های سنی به کشتی کشور معرفی کرده است.

با این وجود لیگ بر‌تر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در حالی در مرحله دوم و پایانی لیگ امسال به ایستگاه پایانی خود رسید که سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اندیمشک به عنوان نمایندگان این استان توانستند در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار بگیرند.

۱۳۹۵۰۸۰۳۰۰۰۰۲۸_photol

با توجه به کسب رتبه دوم این تیم توانمند ایذه‌ای در این دوره از رقابت‌ها و رقابت‌های فصل، سینا صنعت به عنوان یکی از نمایندگان ایران به همراه تیم بیمه رازی به جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی کشور مجارستان برگزار خواهد شد راه یافت.

این تیم ایذه‌ای با بهره گیری از کشتی گیران ایذه‌ای و غیر بومی توانست نتایج درخشانی را به دست آورد، میدان دادن کادر فنی این باشگاه به جوان کم سن و سال و نوجوان در میدان رقابت بزرگسالان نشان در برنامه ریزی برای موفقیت هرچه بیشتر این تیم در آینده دارد.

اینک که برای دومین سال پیاپی نام ورزش باشگاهی ایذه باز هم توسط باشگاه توانمند سینا صنعت در رده جهانی حضور پیدا می‌کند و به عنوان یک مدعی برای قهرمانی مطرح می‌شود، قابلیت‌ها و توانایی‌های مجموعه مدیریتی و کادر مربیگری مجرب آن را به نمایش می‌گذارد.

۱۳۹۵۰۸۰۳۰۰۰۰۱۳_photol

سینا صنعت ایذه در مرحله دوم رقابت‌های لیگ بر‌تر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از سد تیم‌های فلک افلاک تهران، پدیده دو کوهه اندیمشک و قم گذشت و در دیدار پایانی با وجود انجام یک رقابت حساس و دیدنی نتوانست از سد تیم کاملا ملی پوش بیمه رازی عبور کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.