اخبار کوتاه خوزستان

نفت مسجدسلیمان جریمه و تهدید به محرومیت شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدیدی را در مورد تعدادی از تیم‎های لیگ دسته اول و دوم صادر کرده است که باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز در احکام جدید از سوی کمیته انضباطی جریمه نقدی و تهدید به محرومیت شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است: مسابقه تیم‎های نفت مسجد سلیمان و خیبر خرم آباد ۱۶ مهرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی از قبیل اهانت و فحاشی به تیم داوری و تیم حریف صورت گرفت که تیم مربوطه به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم چنانچه در مسابقات بعدی رویه ناپسند تماشاگران ادامه داشته باشد تیم مربوطه بازی‎های خانگی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتصاب سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان

از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان منصوب شد.

اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در حکمی امین محمدپور را به‌عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان منصوب کرد.

دکتر محمدپور سابقه ریاست شبکه بهداشت و درمان ایذه و  رامهرمز را در کارنامه کاری خود دارد؛ پیش از این دکتر محسن زارع‌زاده از تیرماه ۹۱ ریاست این دانشکده را بر عهده داشت.

توقف فولادنوین اهواز مقابل اروند خرمشهر

تیم فوتبال فولادنوین اهواز مقابل تیم اروند خرمشهر مغلوب شد.

از سری مسابقات هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‎های ایران، تیم‎های اروند خرمشهر و فولادنوین اهواز در استادیوم نفت‎وگاز اروندان خرمشهر به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به‎سود مردان خرمشهری خاتمه یافت.

حسن حیدری با کمک رشید پردل و بهمن عبداللهی این دیدار که بین دو تیم خوزستانی از گروه نخست لیگ دسته دوم برگزار شد را قضاوت کردند.

برپایی نمایشگاه نقاشی غروب سرخ

نمایشگاه غروب سرخ با ۱۶۸ اثر به مدت ۱۰ روز در تالار قردوسی باغملک  آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه اثر هنرمندان نوجوان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان باغملک در قالب طراحی، اسکراج، ترکیب رنگ، طرح مدرن، متیف و رنگ روغن با موضوع محرم و عاشورا و ایده های نو در معرض دید عموم قرار گرفت.

شکست بانوان استقلال خوزستان مقابل قشقایی شیراز

تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان مغلوب قشقایی شیراز شد.

چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، امروز ۳۰ مهر ماه به انجام رسید و تیم بانوان استقلال خوزستان مقابل تیم قشقایی شیراز به میدان رفت.

در این بازی که در زمین قشقایی شیراز برگزار شد تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با نتیجه چهار بر صفر مغلوب شد.

مهناز ذکایی، حدیثه مهدوی و فاطمه دهقان قضاوت دیدار تیم‎های بانوان قشقایی شیراز و استقلال خوزستان را به‎عهده داشتند.

عضویت وزنه برداران خوزستانی در تیم‌ملی

۳  خوزستانی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم‌ملی وزنه‌برداری جوانان درآمدند.

ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد که نام سه خوزستانی در ترکیب هشت نفره این تیم دیده می‌شود.

رحمان اورامه در دسته ۹۴ کیلوگرم، علیرضا دهقان در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و میلاد پوررشنو در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، همراه تیم ملی را در این رقابت ها حضور دارند.

مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان آسیا از ۱۸ تا ۲۶ آبان ماه در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود.

نام نویسی جشنواره دانشجوی نمونه در دانشگاه شهید چمران اهواز

نام نویسی برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

مدیرروابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه سال ۹۵،  دانشجویان متقاضی حضور در این جشنواره می‌توانند از  یکم تا بیستم آبانماه  برای مطالعه آیین‌نامه و شیوه‌نامه این جشنواره و ثبت درخواست به سایت nemooneh.saorg.ir مراجعه کنند.

ندا شفیعی افزود:دانشجویان که قصد شرکت در این جشنواره را دارند باید برای تحویل مدارک مربوطه پس از نام نویسی اینترنتی تا ۲۲ آبانماه به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.

همایش پیاده روی خانوادگی در هفتگل

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش پیاده روی خانوادگی در هفتگل برگزار شد.

این همایش از میدان انقلاب در مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان هفتگل آغاز شد و مردم دیار سردار شهید شکرخدا بهمنی و شهید مهدی بهرامی ساعاتی را به پیاده روی پرداختند.

بررسی مشکلات ورزش و جوانان ایذه

مشکلات ورزش و جوانان ایذه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل، رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی ایذه در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه گزارشی ازعملکرد ورزش شهرستان درسال‌های اخیر ارائه کرد و سپس روسای هیئت‌های ورزشی نیز در خصوص عملکرد و مشکلات و مسائل خود به صحبت پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی قول مساعدت لازم جهت رفع نیازهای ورزش و جوانان این شهرستان داد و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به هیئت‌های ورزشی اختصاص داد.

برتری نفت ‌امیدیه در لیگ برتر واترپلو کشور

تیم نفت امیدیه در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور به پیروزی رسید، در این هفته از مسابقات نماینده خوزستان در تهران به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت.

در پایان این رقابت، نفت امیدیه با نتیجه ۱۰ بر ۶ برابر حریف خود به پیروزی رسید.

تیم‌های نیروی زمینی ارتش، نفت امیدیه، سایپا، نفت‌وگازگچساران، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان و  نوفلاح در بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر حضور دارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.