مشاور استاندار خوزستان: توزیع بنزین یورو ۴ محقق نشده

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور استاندار خوزستان در امور آب و محیط زیست گفت: توزیع بنزین یورو ۴ هنوز در اهواز یا محقق نشده و یا اصلا کیفیت ندارد.

مهدی قمشی ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اهواز در محل استانداری، اظهار کرد: توزیع بنزین یورو ۴ هنوز در اهواز یا محقق نشده و یا اصلا کیفیت ندارد زیرا تحقق این امر، ۲۵ درصد در کاهش آلودگی تأثیر دارد.

وی افزود: متأسفانه در برخی از طرح های مختلف به پیوست زیست محیطی توجه نمی کنند، مثلا وقتی می گویم پساب های زیست محیطی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کجا ریخته می شود اصلا درست نیست که بگویند فعلا باید به فکر اجرای طرح باشیم.

مشاور استاندار خوزستان در امور آب و محیط زیست تصریح کرد: هر پروژه ای که ایجاد آلودگی می کند باید در خود آن چگونگی رفع مشکلات زیست محیطی را ببینند نه اینکه روند آن را به بعد موکول کنند.

قمشی گفت: برای هر پروژه توسعه ای در استان باید فکری برای مسائل زیست محیطی و آلودگی های آن شود و بعد نسبت به اجرای پروژه اقدام کنند.

در پایان، یکی از کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد: روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در اهواز و آبادان توزیع می شود و این آمار را نمی دانم از کجا می آورید

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید).

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.