سرمربی تیم استقلال خوزستان: استعفا می کنم!

عصر جنوب:   سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر تا ۳ بازی آینده هیچ حرکتی برای تعیین مالکیت باشگاه انجام نشود، مجبورم از هدایت تیم کنار بروم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی فردا مسابقه حساسی برای هر دو تیم خواهد بود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تیم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و نتایج خوبی تاکنون نگرفتیم. ماشین‌سازی هم خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد.

وی افزود: ما آنالیز خوبی از ماشین سازی کرده‌ایم اما این شناخت مربوط به یک ماه قبل است و این تعطیلات باعث شده تا شناخت کمی نسبت به حریف داشته باشیم اما با همه این مشکلات هم‌قسم شده‌ایم که در ۳ بازی آینده نتایج لازم را بگیریم.

پورموسوی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: پس از قهرمانی فصل گذشته دور و بر ما خیلی خالی شد و وقتی تیم مالکیت و حامی خاصی ندارد این مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود. مسئولان شهر قول‌های زیادی داده‌اند که تاکنون عملی نشده است و بازیکنان ما با پی‌پولی روزهای‌شان را سپری می‌کنند.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: عزت الله پورقاز را به علت ۳ اخطاره‌شدن در اختیار نداریم و گودرز داودی و فرشاد جهان‌فزا مصدومان ما هستند. به احتمال زیاد رحیم زهیوی را نیز در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل با توجه به جلساتی که داشتیم به دنبال سنت‌شکنی بودیم و می‌خواستیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم ولی مشکلات آن‌قدر زیاد شد که در برهه‌ای از زمان تیم ما از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و با توجه به حذف‌مان از رقابت‌های جام حذفی تمرکزمان را روی لیگ برتر آوردیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ‌گونه حرکتی برای تعیین مالکیت باشگاه انجام نشده و سعی می‌کنیم در ۳ بازی آینده با تمام وجود بجنگیم اما اگر باز هم حرکتی انجام نشود من مجبورم کناره‌گیری کنم. متاسفانه تمام بار مسئولیت‌ها بر دوش سرمربی افتاده و تا این لحظه ۲۶ درصد از قراردادهای فصل قبل طلب داریم و پاداش قهرمانی هم که برای‌مان درنظر گرفته بودند نه از سوی باشگاه و نه از سوی سازمان لیگ به ما پرداخت نشده است. از قراردادهای این فصل‌مان نیز چیزی دریافت نکرده‌ایم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.