حل مشکل فاضلاب خوزستان نیازمند ۳ هزار میلیارد بودجه

عصر جنوب:  استاندار خوزستان گفت: در موضوع فاضلاب شهرهای استان به ۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کارون، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کارون که با حضور مسؤولان شهرستان، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل جهاد کشاورزی و تعدادی از مسؤولان استانی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته و توافقات صورت گرفته با بنیاد برکت عملیات بهسازی بیمارستا سینا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن جلسه با مسؤولان ستاد فرمان امام خمینی(ره) و وزارت بهداشت و تحقق مصوبه‌ها افزود: به منظور سامان دادن به مراکز بهداشتی و صنعتی موجود در استان این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به اجرا در خواهند آمد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: چند طرح آب‌رسانی برای مناطقی از استان صورت گرفته است و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

شریعتی با اشاره به رسیدن پروژه آب‌رسانی غدیر به شمال و جنوب شرق استان به مرحله خرید لوله تصریح کرد: این قرارداد با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان توسط بانک پارسیان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ۲٫۱ میلیارد تومان بودجه نیاز است اضافه کرد: در موضوع فاضلاب شهرهای استان به ۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.