تغییرات مدیریتی به بعد از انتخابات موکول می‌شود/ برای مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی دعوت نکنید

عصر جنوب-  سرپرست معاونت سیاسی ـ اجتماعی استاندار گفت: با مدیریت موجود می‌توان کار‌ها را دنبال کرد و چنانچه نیاز به تغییراتی باشد به بعد از انتخابات موکول می‌شود.

  امروز علی‌حسین حسین‌زاده در مراسم معارفه خود که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیشنهاد این پست از سوی استاندار ۲ ماه طول کشید تا پیش آن‌را را پذیرفتم.

وی با بیان اینکه عواملی در خلوص نیت استاندار و پشتکار وی سبب شد پیشنهاد سرپرستی را بپذیرم، توضیح داد: دوستی دیرینه و سوابق کار مشترک در دولت سابق سبب پذیرش مسؤولیت شد.

سرپرست معاونت سیاسی ـ اجتماعی استاندار با بیان اینکه پست و مقام ودیعه است متذکر شد: کسب مقام مهم نیست مهم این است که از فرصت‌ها در جهت خدمت به خلق خدا استفاده کنیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: برای شروع فعالیت چهار محور یا راهبرد را در نظر گرفته‌ام که در چارچوب آنها کار را دنبال خواهم کرد.

وی تناسب بین حوزه سیاست و اجتماع به منظور تقویت احزاب سیاسی، سازمان‌های مردم نهاد، کانون‌ها و… را به عنوان راهبر اول در برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: از طریق همین راهبرد می‌توان به تعادل سیاسی و اجتماعی که از گرفتاری‌های کلان استان و کشور است دست پیدا کرد.

حسین‌زاده با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص این راهبرد قانون است توضیح داد: حرکت‌هایی که خارج از حوزه قانون است به هیچ عنوان حمایت نمی‌کنم.

وی رفاه اجتماعی را دومین راهبر مورد نظر خود برشمرد و افزود: متاسفانه در استان ما مکانیزم‌های حوزه نرم افزاری خوب کار نمی‌کنند و افراد به منظور حل مشکلات خود باید به دنبال پیدا کردن دوست و آشنا در دستگاه‌های دولتی و هم خصوصی باشند.

حسین‌زاده با تاکید بر حل مشکلات معیشتی استان گفت: باید شرایطی را فراهم کرد که زندگی مردم روبه راه شود و شرایط آن تغییر کند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی مبنی بر اینکه مهم‌ترین شاخص اقتصاد مقاومتی اتکا بر منابع داخلی است، بیان کرد: استان خوزستان از لحاظ منابع کم ندارد انتظار می‌رود با کمک استاندار، علما به عنوان کسانی که دغدغه مردم را دارند بتوان مسائل استان را حل کرد.

حسین‌زاده تشریح کرد: تا کی انتظار استخدام از سوی شرکت‌های نفت، فولاد، پتروشیمی و… را داشته باشیم؛ باید فکری اتخاذ شود تا از طریق منابع موجود بتوانیم چرخه معیشت مردم را به حرکت درآوریم.

وی با اشاره به مساله آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی دیگر از راهبرد‌ها اظهار کرد: مقوله آسیب‌های اجتماعی از مقوله‌هایی است که همه می‌دانند به راحتی قابل حل نیست و پیچیده است.

حسین‌زاده تاکید کرد: تحقیقات نشان می‌دهد شاخص استان خوزستان در مقوله آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد و از لحاظ حاشیه‌نشینی استان دوم بعد از استان مشهد است.

وی تاکید کرد: تنها راه کاهش پیامد‌های منفی آسیب‌های اجتماعی کاربردی کردن راهبر‌هایی است که عنوان شد که امید دارم با تغییر نگاه در استان این مسائل نیز حل شود.

این مسؤول با بیان اینکه ثبات مدیریتی یکی از شاخص‌های مهم توسعه است، ابراز امیدواری کرد: با مدیریت موجود بتوان کار‌ها را دنبال کرد و چنانچه نیاز به تغییراتی باشد به بعد از انتخابات موکول شود.

حسین‌زاده با تاکید بر رعایت سلسله مراتب از جانب مدیران زیر مجموعه خود توضیح داد: بخشداران سعی کنند کار‌ها را از طریق فرمانداران دنبال کنند چرا که عدم رعایت سلسله مراتب سبب تضعیف کل مجموعه خواهد شد.

وی از فرمانداران در خواست کرد: برای استفاده بیشتر از زمان از من در مراسم‌های افتتاحیه، کلنگ‌زنی و… دعوت نکنند مگر در سخنرانی‌های تخصصی تا در این مدت زمان کم به نحو احسن از فرصتی که در اختیارمان گذاشته‌اند استفاده کنیم.

وی یادآور شد: مدیران جلساتی که خروجی ندارد و مشکلی را از استان حل نمی‌کند برگزار نشود و تمام وقت خود را صرف جلساتی بگذارند که از طریق آنها بتوان مشکلات شهرستان‌ها را حل کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی ـ اجتماعی استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد: با تشکیل اتاق فکر، کارگروه کار‌شناسی تعامل و همفکری بیشتری در حل مسائل استان داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.