معاون امنیتی استاندار: پیش‌بینی افزایش زائران اربعین نسبت به سال گذشته

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: ما باید پیش‌بینی‌های لازم را برای ارائه خدمات به زائران داشته باشیم، چراکه تعداد افراد شرکت کننده در این برنامه هر سال بیشتر شود و این امری طبیعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، قدرت‌الله دهقان عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امسال سعی بر برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین نسبت به سال گذشته داریم اظهار کرد: حضور در میان موکب‌داران یک کار فرهنگی بوده و در کنار آن جلسات زیادی با ستاد و کمیت‌های اربعین در رابطه با مشکلات موجود در پایانه‌های مرزی گرفته شده است.

معاون امنیتی استانداری خوزستان با بیان اینکه مردم خود بار اصلی خدمت‌رسانی به زائران را بر عهده دارند تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در رابطه با این خدمت‌رسانی به موکب‌داران تلاش و اقدامات خود را افزایش دهیم.

دهقان با اشاره به افزایش زائران اربعین در هر سال نسبت به گذشته و زیادتر شدن زحمت برای رفاه آنها خاطرنشان کرد: ما باید پیش‌بینی‌های لازم را برای ارائه خدمات به زائران داشته باشیم، زیرا اینکه تعداد افراد شرکت کننده در این برنامه هر سال بیشتر شود یک امر طبیعی است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در پایانه‌های مرزی گفت: اقدامات احداث جاده و تامین آب در چذابه به خوبی انجام شد و امیدواریم اقدامات به خوبی برای رفاه و پذیرایی از زائران انجام شود.

دهقان در ادامه با بیان اینکه اربعین نشان دهنده وحدت شیعه و سنی است اضافه کرد: با وجود اینکه در سطح منطقه خاور میانه تکفیری‌ها و تروریست‌های داعشی جنایت‌های بسیاری را انجام می‌دهند، حرکت میلیونی زائران اربعین نقطه مقابله کردن با آنهاست.

معاون امنیتی استاندار خوزستان اربعین را نماد اتحاد مسلمانان دانست و عنوان کرد: مردم از جنایت‌های تکفیری‌ها در منطقه به تنگ آمده و در حرکت اربعین خود انزجار خود را از آنها به تمام مردم جهان نشان خواهند داد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.