تجمع قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خوزستان مقابل استانداری

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خوزستان در اعتراض به آنچه که جذب نشدن خود در ادارات عنوان شده، صبح سه شنبه در مقابل ساختمان استانداری در اهواز تجمع کردند.

به گزارش ایرنا یکی از قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استانداری در سال ۹۱ شرکت کردیم و قبول شدیم و تمامی مراحل استخدامی را انجام داده ایم اما هنوز ما را جذب کار نمی کنند.
نماینده تجمع کنندگان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از گذشت حدود چهار سال از برگزاری آزمون استخدامی اسفندماه ۹۱استانداری خوزستان و فرمانداری های تابعه و طی کلیه مراحل قانونی استخدام (مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش، آزمایشات طب کار، عدم سوء پیشینه)و صدورکد مستخدمی، پذیرفته شدگان نهایی مجموعه استانداری خوزستان که نزدیک به ۲۰۰نفر هستند دارای وضعیت روشنی نیستند و پیگیری انجام شده از دستگاه های مربوطه ( اموراداری استانداری -معاونت منابع انسانی-سازمان مدیریت وبرنامه وبودجه استان)پاسخ واحد و منسجمی را دربرنداشته و هر ماه وعده ماه دیگر را می دهند.
وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: بیشتر پذیرفته شدگان پس از آگاهی از قبولی در آزمون و حصول اطمینان از به کارگیری در دستگاه دولتی فرصت های شغلی خود را از دست داده و یا به تشکیل خانواده اقدام کرده اند که اکنون در وضعیت معیشتی مطلوبی قرار ندارند و یا به دلیل زمان و افزایش سن شرایط حضور در آزمون های استخدامی را ندارند.
وی ادامه داد: حال که این آزمون در شرایط کاملا رقابتی، شفاف و قانونی برگزارشده، جواب مسئولان مبنی بر عدم تأمین بودجه پاسخ مناسب و قانع کننده برای این جوانان تحصیلکرده و فرهیخته نیست.
وی اضافه کرد:سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان می گوید مشکل این است که امور اداری استانداری مدارک را دیر به تهران فرستاده است.
در این تجمع در حدود ۱۰ نفر از قبول شدگان حضور یافتند و با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را در جذب نشدن در دستگاه هایی که قبول شده اند اعلام کردند.
تجمع کنندگان در معاونت امور هماهنگی اقتصادی و بین الملل استانداری حاضر شدند که به آنها وعده پیگیری موضوع تا هفته آینده داده شد.
این تجمع که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳ ادامه داشت.
در آزمون استخدامی سال ۹۱ قرار بر این بود که استانداری خوزستان یک هزار و ۱۶۸ نفر را از قبول شدگان جذب دستگاه های اجرایی کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.