رئیس مجمع نمایندگان: خوزستان نیازمند تزریق نیروهای کارآمدتر است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار در انجام تغییرات کلیدی و ضروری تعلل نکند چراکه با توجه به کمبودها و مشکلات موجود، خوزستان نیازمند تزریق نیروهای کارآمدتر است.

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تعلل استاندار خوزستان در انجام تغییرات مدیریتی سؤال برانگیز است.

وی افزود: با توجه به مشکلات و عقب‌ماندگی‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه در بحث اقتصادی، انجام تغییرات مدیریتی و انجام تصمیم‌گیری‌های مهم و کلیدی در این بخش بسیار ضروری است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوزستان در وضعیتی قرار دارد که نیازمند تحرک و پویایی بیشتری در بحث مدیریتی است اما این تحرک و پویایی را با برخی مدیران فعلی نمی‌توان دید.

ناصری‌نژاد با اعلام اینکه نمایندگان درصدد دخالت در عزل و نصب‌ها در استان نیستند گفت: انتظار نمایندگان مجلس از استاندار تعجیل در تغییر و تعیین تکلیف برخی مدیران ناتوان و ناکارآمد است اما متاسفانه تاکنون هیچ نشانی از تمایل استاندار به انجام تغییر و تحول مدیریتی مشاهده نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر رکود اقتصادی در استان و به تبع آن افزایش روز افزون افراد جویای کار و فقدان فرصت‌های شغلی باعث مشکلات عدیده اجتماعی در استان شده که لازم است هر چه زودتر برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در بحث انتصابات نظر مشورتی به استاندار خواهند داد و انتظار داریم با تعامل و بر اساس مصالح و منافع استان در خصوص گزینه‌ها تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم استاندار خوزستان هر چه زودتر تکلیف برخی مدیران ناکارآمد و بی‌تحرک را روشن کند تا شاهد افزایش پویایی در استان باشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.