هشدار به مدیران کم کار خوزستانی!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: مدیرانی که عملکرد خوبی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نداشته اند از لیست این طرح حذف می شوند و به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی خواهند شد.
امید حاجتی در کارگروه اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: تعدادی از دستگاه های استان منشور برش استانی پروژه هایی که از طرح ملی اقتصادی مقاومتی به آن ها واگذار شده بود را بعد از گذشت مدت طولانی هنوز ارائه نکرده اند از این رو به این مدیران

یک هفته مهلت داده می شود منشور پروژه های خود را ارائه دهند.

وی گفت: در صورتی که دستگاهی در این مدت نتواند منشور پروژه های خود را ارائه کند به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی می شود و از لیست عملکرد حذف می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: یکی از این دستگاهها شرکت نفت است و به این دستگاه مهلت یک هفته ای داده می شود تا بر اساس درآمدی که در استان دارد پروژه خود را تحویل دهد.

حاجتی در ادامه افزود: با وجود اینکه خوزستان با مشکل بیکاری روبرو است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هیچ طرح اشتغالزایی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی ارائه نداده است و این دستگاه نیز باید هر چه زودتر منشور طرح های اشتغالزایی استان را ارائه دهد.

وی گفت: همچنین منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر و اروند هیچگونه برنامه و طرحی در اقتصاد مقاومتی ارائه نداده اند این درحالی است که باید از این ظرفیت ها برای بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال استان استفاده کرد.

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.