انصراف خوزستان از شرکت در لیگ دو و میدانی کشور

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرپرست هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به عدم اعزام تیم استان به مرحله پایانی لیگ‌ باشگاهی کشور، گفت:‌ با توجه به این‌که برای شرکت در دو مرحله قبلی لیگ هزینه کردیم و هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم، تصمیم گرفتیم در مرحله پایانی شرکت نکنیم و پول آن را برای آینده و برنامه‌های استعدادیابی‌مان نگه داریم.

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهارکرد:‌ زمانی که من هیات را تحویل گرفتم اوج مسابقات بود و در این یک ماه و نیم حضورم در هیات، تاکنون پنج اعزام انجام داده‌ایم. در خصوص لیگ باشگاهی کشور هم به این صورت است که لیگ سه مرحله دارد و ما تاکنون در دو مرحله آن شرکت کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ به نظر من اعزام تیم نونهالان و نوجوانان که آینده دو و میدانی خوزستان هستند، از اعزام به مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های کشور واجب‌تر است و من در مدت حضورم در هیات به شدت به دنبال اعزام رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به مسابقات کشوری بودم و موفق هم شدیم با توجه به مشکلات مالی که بود، با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان، این دو تیم را به رقابت‌های کشوری اعزام کنیم.

سرپرست هیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد:‌ ما در دو مرحله قبلی لیگ باشگاه‌های کشور هم شرکت کردیم ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم؛ یعنی دونده‌ای را نداریم که حتی رتبه ششم را به دست آورد. در هر صورت با توجه به این‌که برای شرکت در دو مرحله قبلی لیگ هزینه کردیم و هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم و تمام نفرات‌مان حذف شدند، با دیگر دوستان هیات استان صحبت کردم و در نهایت تصمیم گرفتیم که در مرحله سوم شرکت نکنیم و پول آن را برای آینده و برنامه‌های استعدادیابی‌مان نگه داریم.

وی افزود:‌ البته تلاش داشتیم که حداقل یک باشگاه را به عنوان اسپانسر برای اعزام نفرات‌مان به لیگ کشور پیدا کنیم که به این صورت نشد. به هر حال اگر در مرحله سوم لیگ نفری را اعزام نکنیم، خیلی بهتر است، چرا که نفراتی که می‌خواهند اعزام شوند، بازیکنانی نیستند که بتوانند حتی در رده‌های ششم تا هشتم قرار بگیرند؛ پس چرا برای اعزام آن‌ها هزینه کنیم؟ اگر می‌دانستم حداقل یک عنوان سومی هم کسب می‌کنیم، خدا می‌داند که با هزینه شخصی خودم، آن‌ها را اعزام می‌کردم.

خنفری با بیان این‌که در استان دونده‌ای نداریم و این یک فاجعه است، گفت: به هر حال تصمیم داریم پول اعزام به لیگ باشگاهی کشور را برای درمان زخم‌های دیگر نگه داریم و من صلاح دیدم که پول این اعزام را برای کار در رده‌های سنی پایه هزینه کنم. البته اعلام کردم که هر کسی می‌خواهد در این مسابقات شرکت کند، می‌تواند با هزینه شخصی‌اش به این رقابت‌ها برود.

وی بیان کرد: ‌وضعیت دو و میدانی خوزستان بهم ریخته است و غصه من از این است که بانوان حتی نمی‌توانند در یک مسابقه در اهواز هم شرکت کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.