فرودگاه دزفول توسعه می یابد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار ویژه دزفول گفت: به زودی و با توجه به نیازهای بخش‌های مختلف شهری طرح توسعه فرودگاه دزفول در این شهرستان اجرای می‌شود.

حبیب الله آصفی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دزفول اظهار داشت: دزفول در بخش‌های مختلف شهری یکی از مستعدترین شهرهای استان خوزستان است که توانسته در حوزه‌های مختلف اقتصادی نقش عمده از تولیدات منطقه را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: فرودگاه و ارتباط هوایی یکی از مواردی بوده که در مسیر انتقال این تولیدها و جابه جایی مسافر نقش عمده و منحصر به فردی داشته و همین مقوله لزوم توجه به توسعه این واحد ارتباطی در شهرستان را بیش از گذشته،  مطرح کرده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: به همین جهت و بیش از این برای توسعه ترمینال فرودگاه دزفول هشت هکتار زمین اختصاص یافت که با تخصیص و اجرای طرح توسعه برای آن بیش از گذشته شاهد شکوفایی در این عرصه خواهیم بود چرا که فرودگاه دزفول تنها فرودگاه فعال شمال استان بوده و نقش مهمی در تأمین رضایت مندی شهروندان دارد.

وی گفت: با اقداماتی که تاکنون انجام شده فرودگاه دزفول به برند پروازهای استانی تبدیل شده است ضمن این که در حد مقررات اداری امکانات لازم جهت حل مشکل آمبولانس فرودگاه و اورژانس نیز ارائه خواهد شد که با رفع این مشکل دزفول و نقش این شهرستان در ارتباطات هوایی منطقه بیش از گذشته افزایش می‌یابد.

آصفی بیان کرد: بیش از این، نبود تجهیزات بهداشتی و فقدان آمبولانس مشکلاتی را برای فرودگاه دزفول ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول به زودی این مشکل  نیز رفع می‌شود.

وی افزود: هم چنین پیگیری‌های گسترده‌ای برای تجهیز بخش میهمان فرودگاه انجام شده که به‌زودی شاهد اجرای طرح توسعه و تجهیز این بخش نیز در کم‌ترین زمان ممکن خواهیم بود و شاخص‌های مربوط به این فرودگاه با اجرای این طرح، افزایش می‌یابد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه،  فرودگاه دزفول در شهریورماه امسال  ۶۰ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت‌های هواپیمایی نفت، آسمان و کاسپین را در کارنامه خود داشته است، اظهار کرد: هم چنین بیش از هفت هزار مسافر در بخش رفت و هم چنین بیش از هفت هزار نفر در بخش برگشت از تجهیزات و خدمات این فرودگاه استفاده کرده‌اند و به همین جهت و با توجه به نقش مهم این فرودگاه در نقل و انتقال مسافر در شمال استان خوزستان باید بیشتر از گذشته خدمات خود را در این زمینه اجرا کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.