رییس مجمع نمایندگان خوزستان: طرح رویش تمدن نفتی غرب کارون کلی و مبهم است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این‌که رویش تمدن نفتی غرب کارون هنوز یک موضوع مبهم برای مجلس است، گفت: این موضوع در حد یک ایده از وزارت نفت است و در این زمینه تاکنون هیچ توضیحی ارائه نشده است.

عبدالمجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رویش تمدن نفتی غرب کارون اظهار کرد: این موضوع هنوز مبهم است و شکل‌گیری این چنین تمدنی که از سوی وزیر نفت مطرح شده، یک بحث کلی است اما نشانگر این موضوع است که رویکرد وزارت نفت توجه به مناطق پیرامون تأسیسات و میادین نفتی است.

وی افزود: به علت این‌که میادین نفتی غرب کارون حوزه وسیعی را در استخراج نفت کشور در بر می‌گیرند، مقرر شده در راستای استخراج نفت از این میادین خدمات ویژه‌ای به مناطق پیرامون این میادین در بخش‌های مدارس، آب، برق و راه و دیگر مسائل عمرانی و دیگر جهات با اعمال روش‌های جدیدی ارائه شود.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: رویش تمدن نفتی غرب کارون برای مجلس شورای اسلامی موضوعی مبهم است و هیچ توضیحی در این زمینه به مجلس ارائه نشده و به عنوان یک بحث کلی از سوی وزارت نفت مطرح شده است و گویا با پایه‌گذاری تمدن نفتی غرب کارون، ارائه خدمات ویژه به مناطق پیرامون میادین نفتی غرب کارون در دست برنامه‌ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که جزئیات رویش تمدن نفتی غرب توسط وزارت نفت به صورت مدون برنامه‌ریزی شده باشد. این موضوع هنوز در حد یک ایده کلی است و در عمل باید روی این ایده کار شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.