استخدام نیروی بومی در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: متقاضیان استخدام در این کارخانه از ۳ مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در آزمون استخدامی کارخانه ثبت‌نام کنند.

سیدعباس حسینی اظهار کرد: با توجه به این‌که در مراحل انتهایی ساخت کارخانه قرار داریم، برنامه‌ریزی‌هایی برای جذب نیرو انجام شده است و برای آنکه در جذب نیرو رعایت عدالت انجام شود، آزمونی با کمک سازمان سنجش برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با کمک سازمان سنجش برگزار می‌شود تا افراد جذب شده از میان نیروهای متعهد و متخصص باشند و اعتماد عمومی نیز به جذب نیروها جلب شود.

حسینی تصریح کرد: نیروهای جذب شده فقط از شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل خواهند بود. و جوانان این مناطق می‌توانند در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان مشغول به کار شوند.

وی گفت: جذب افراد در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ۳ مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

حسینی ادامه داد: کسانی جذب می‌شوند، باید حداقل‌های علمی را داشته باشند و سپس از میان آن‌ها افراد توانمند انتخاب شوند و ثبت‌نام این آزمون به صورت اینترنتی بوده و از تاریخ ۳ مهرماه به مدت ۱۰ روز و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور انجام می‌شود.

مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هدف از سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه اجتماعی است. و تمام تلاش‌ها انجام می‌شود تا اشتغال ایجاد شده در اختیار بومیان این شهرستان قرار بگیرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.