نگاهی طنز به اخبار استان!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نگاهی طنز به اخبار استان!

* نون اینجا، آب اینجا، کجا برن بهتر از اینجا؛
– چین به قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران بازگشت! ایران پس از توافق با ساینوپک و CNPC برای مشارکت در فاز دوم توسعه ۲ میدان بزرگ نفتی، با چینی‌ها برای ادامه همکاری در اجرای طرح ازدیاد برداشت نفت میدان مسجدسلیمان هم به توافق رسید.

* شاه می بخشه ؛شاه قلی نمی بخشه ؛
– ترکان بازهم خط و نشان کشید،تردد خودروهای پلاک اروند در خارج از منطقه آزاد ممنوع است!

*قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروسو؛
– معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت مسائل آب و فاضلاب استان خوزستان را جزو اولویت های کشور می داند.
– نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرد و غبار سلامت مردم و محیط زیست کشور را تهدید می‌کند، گفت: مسئولان کانون‌های گرد و غبار را به بهانه نداشتن بودجه به حال خود رها کرد‌ه‌اند.

* از کرامات شیخ ما این است،شیره را خورد و گفت شیرین است ؛
– علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر و هندیجان گفت: وضعیت اسفناک رودخانه زهره هندیجان، بیکاری جوانان، مشکلات بهداشت و درمان و دغدغه‌های فرهنگی نشان می‌دهد که مسئولان خوب کار نکردند و مشکلات سنوات گذشته روی‌هم جمع شده و بسیار سنگین شده است.

* نیکی و پرسش؟!؛
– استاندار خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری ها با اشاره “کاهش ساعت اداری” در روزهای گرم به “نتایج مثبت” آن اشاره کرد!

* داری اشتباه می زنی داداش ؛
– شنیده شده یکی از نمایندگان خوزستانی عضو کمیسیون انرژی مجلس در جلسه ای که با حضور وزیرنفت برگزار شده است خطاب به زنگنه گفته”سرباز تو هستم” این جمله نماینده فوق با تعجب اعضای کمیسیون انرژی مواجه شده است و برخی از اعضا این اظهارات را خلاف شان نظارتی نمایندگان مجلس دانسته اند.

*چه عزاییست که مرده شور هم گریه کرد؛
– مدیران پروازی خوزستان صدای معاون وزیر کار را هم درآورد! حمید میدری گفته است مدیران نباید پروازی باشند به‌طوری‌که خانواده این مدیران در استانی دیگر باشد و اینکه مدیران در استان مستقر نیستند برای استان یک تهدید است.

*خرج که از کیسه مهمان بود،حاتم طایی شدن آسان بود؛
– شهرداری یکی از مناطق اهواز در سال ۹۳ طی هماهنگی با یکی از رستوران ها ۸هزار پرس غذا به مناسبت های مختلف از آن دریافت کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که شهرداری بدهی خود را در آن زمان پرداخت نکرده و حالا رستوران فوق اقدام به مطالبه بیش از ۱۰۰میلیونی خود کرده است.

*بجز از امشب و فردا شب و شب های دگر؛
– وزیر نفت: گزارش بررسی حادثه پتروشیمی بوعلی سینا بزودی نهایی می‌شود!

*محمد امین پورجعفر*

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.