افتتاح اولین مدرسه راگبی خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مهرداد چراغی، مسوول کمیته راگبی هیات انجمن‌های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار‌کرد:‌ این مدرسه در مجموعه ورزشی انقلاب اهواز قرار دارد و هدف ما آغاز به کار راگبی از سنین پایه و کمک به آینده این رشته است.

وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که کارمان را در کمیته راگبی استان آغاز کرده‌ایم، راگبی شهرستان‌های شوشتر، دزفول و هفتکل را فعال کرده‌ایم. همچنین راگبی اهواز که برای پنج شش ماه تعطیل شده بود، مجددا آغاز به کار کرده است.

مسوول کمیته راگبی هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان افزود: با همکاری اداره ورزش و جوانان اهواز و هیات فوتبال استان نیز زمین چمن‌های ورزشگاه تختی و مجموعه ورزشی قدس اهواز برای فعالیت بخش آقایان در اختیارمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که زمین جانبازان هم تنها زمین محصور شده در اهواز برای فعالیت بانوان است، همکاری لازم در خصوص در اختیار گذاشتن این زمین با ما نشده است و بانوان اکنون در سالن تمرین می‌کنند که این خوب نیست.

چراغی بیان کرد: ‌در مدتی که کارمان را آغاز کرده‌ایم، کمیته‌های مختلف راگبی را هم راه‌اندازی کرده‌ایم و هدف‌مان این است که اساسی کار کنیم. قصد داریم یک سازمان راگبی تشکیل دهیم که اگر رییس آن هم تغییر کرد، راگبی استان از هم پاشیده نشود.

وی در پایان گفت:‌ امسال در نظر داریم لیگ راگبی آقایان و بانوان خوزستان را در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان راه‌اندازی کنیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.