۳۱ کشته و زخمی در حوادث جاده‌ای دیروز خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: حوادث جاده‌ای روز گذشته خوزستان ۳ کشته و ۲۸ زخمی بر جای گذاشت.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حوادث جاده‌ای روز گذشته (۲۲ مرداد) در استان، اظهار کرد: حادثه تصادف پژو و پراید که ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته در جاده باغملک – هفتگل در نزدیکی سه‌راهی پیرموسی رخ داد، ۳ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: ماموران اورژانس ۶ مصدوم را از صحنه تصادف به بیمارستان باغملک منتقل کردند که از این تعداد، یک زن باردار که برای زایمان عازم بیمارستان بود، به همراه جنینش در بیمارستان باغملک فوت شد.

میرخشتی ادامه داد:‌ ۲ مصدوم دیگر نیز از بیمارستان باغملک به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند که یکی از این مصدومان در بیمارستان گلستان فوت شد.

وی گفت:‌ در تصادف دیگری، برخورد یک سانتافه با پراید که ساعت ۱۱:۳۲ صبح در کیلومتر ۱۵ محور بهبهان -رامهرمز رخ داد ۶ نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به مراکز درمانی بهبهان انتقال یافتند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اظهار کرد: همچنین در حادثه واژگونی یک وانت پیکان که ساعت ۱۲:۱۸ روز گذشته در روستای مهدی آباد شوشتر رخ داد، ۱۴ مصدوم به جای گذاشت که از این تعداد ۸ مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیاء‌شوشتر و ۶ مصدوم به بیمارستان الهادی شوشتر منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه دیگر، تصادف تریلر با پراید در نزدیکی شهرک آزادی در محور اندیمشک – اهواز که ساعت ۱۹:۰۷ روز گذشته رخ داد، ۵ مصدوم بر جای گذاشت که این مصدومان به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شدند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.