آتش باردیگر به جان جنگل های اندیمشک افتاد/ اعزام دو بالگرد/ تمامی نیروهای امداد اندیمشک در آماده باش

فرماندار اندیمشک از وقوع آتش سوزی در جنگل های بخش الوار گرمسیری این شهرستان خبر داد و گفت:تلاش برای مهار آتش آغاز شده اما به علت وزش باد و صعب العبور بودن منطقه این حریق هنوز مهار نشده است.

وی افزود:گروه های ویژه ای از سوی جمعیت هلال احمر نیز برای مهار این آتش سوزی به بخش الوار اندیمشک اعزام شده اند و پیگیری از طریق مدیریت بحران برای مهار این آتش سوزی ادامه دارد.

فرماندار اندیمشک گفت:یک فروند بالگرد برای مهار آتش سوزی در جنگل های بخش الوار گرمسیری به این منطقه اعزام شد.

پیمان جهانگیری افزود:یک فروند بالگرد با تجهیزات مهار آتش به بخش الوار اعزام شده ضمن اینکه گروه های محیط زیست ، منابع طبیعی و جمعیت هلال احمر در کنار اهالی محلی از چهارشنبه شب برای مهار آتش وارد عمل شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: تمام پرسنل و نجات گران جمعیت این شهرستان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش قرار دارند و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه، اعزام می‌شوند.

قلاوند بیان کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی در مناطق مذکور از طریق ستاد مدیریت شهرستان درخواست اعزام بالگرد ارائه و دو تیم امداد و نجات هوایی این شهرستان در محل جمعیت حضور داشته تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

افزون بر یکهزار هکتار از جنگل های بخش الوار اندیمشک که دارای گونه های گیاهی ‏نادر هستند در سالهای گذشته در آتش سوخته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.