استاندار خوزستان: هیچ وقت جلوی نقد را نمی گیرم/ این آمادگی را دارم که مورد نقد رسانه ها قرار گیرم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: آماده شنیدن راهنمایی ها، توصیه ها و نقد اهالی رسانه ها و دیگر هم استانی ها هستم و هیچ وقت جلوی نقد منصفانه را نمی گیرم.

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در دیدار با برخی از مدیران مسوول و سردبیران رسانه های همگانی در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: اگر چه ترکیب نقد منصفانه را غلط می دانم چون ممکن است از نظر من هیچ نقدی منصفانه نباشد اما از نظر منتقد منصفانه باشد.
وی افزود: من به نقد احترام می گذارم و خواننده مطلب خود به منصفانه و غیر منصفانه بودن آن پی می برد و قضاوت می کند.
شریعتی ادامه داد: هیچ کس در خوزستان بیش از بنده نیاز به راهنمایی و نقد ندارد چون هیچ کس هم در امور استان بیش از بنده اختیار ندارد. زیرا اشتباه های بزرگ خسارت های بزرگی به بار می آورد.
استاندار خوزستان اظهار کرد: من این آمادگی را دارم که مورد نقد دوستان رسانه های همگانی قرار گیرم و مطمئن هم باشید که به هیچ وجه اهل شکایت نیستم.
وی لزوم کمک به یکدیگر را برای توسعه و آبادانی خوزستان یادآور شد و گفت: لازم است با همدلی، همگرایی، وفاق و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری و خلق فرصت های شغلی، زندگی بهتر و بدون دغدغه تری درخوزستان برای جامعه فراهم کنیم.
شریعتی افزود: اگر همگی با هم در راه منافع خوزستان و جامعه کوشش کنیم شرایط لازم برای ورود ثروت به خوزستان هم فراهم می شود.
وی اهالی رسانه ها را جزو نخبگان دانست و تاکید کرد: باید با حفظ مواضع در کنار هم باشیم تا دیگران هم از ما الگو بگیرند و بتوانند در راه توسعه فرهنگی و اقتصادی خوزستان گام بردارند.
در این نشست اهالی رسانه ها برخی از مشکلات حوزه رسانه و فرهنگ را مطرح و راهکارهای لازم بررسی شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.