استقلال خوزستان نامزد بهترین باشگاه سال شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان نامزد بهترین باشگاه سال شد.

به همین منظور علی پورکیانی قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان به همراه محمد طیبی و دانیال ماهینی دو مدافع آبی‎پوشان خوزستانی به مراسم انتخاب برترین‎های فصل ورزشی ۹۴-۹۵ فوتبال ایران دعوت شدند.

باشگاه استقلال خوزستان نامزد دریافت عنوان باشگاه برتر فوتبال ایران در فصل گذشته شد، همچنین محمد طیبی جزو سه مدافع لیگ برتری است که نامزد دریافت عنوان بهترین مدافع فصل خواهد بود.

دانیال ماهینی نیز یکی از سه بازیکن دارای شانس برای کسب عنوان پدیده فصل ۹۴-۹۵ است که به مراسم انتخاب برترین‎های فصل ورزشی ۹۴-۹۵ فوتبال ایران دعوت شد.

این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز یکشنبه سوم مرداد ماه در تهران با برگزاری ضیافت شام آغاز خواهد شد و سپس برترین‎های فوتبال در فصل گذشته معرفی می‌شوند.

پیوستن کاپیتان تیم ملی نوجوانان به استقلال خوزستان

کاپیتان تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوست و با این تیم قرارداد بست.

محمد شریفی کاپیتان تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با صلاحدید کادر فنی با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان با عقد قرارداد رسمی به شاگردان پورموسوی پیوست.

قرارداد کاپیتان تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان برای سه فصل امضا شد.

رافائل روبایو با استقلال خوزستان قرارداد بست

یک دروازه بان برزیلی به استقلال خوزستان پیوست تا در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران این تیم محبوب خوزستانی و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را همراهی کند.

رافائل روبایو با حضور در اهواز به باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان رفت و پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه قرارداد همکاری امضا کرد و به طور رسمی به این تیم محبوب پیوست.

رافائل روبایو قرار است در فصل جدید لیگ برتر از دروازه استقلال خوزستان محافظت کند و به عنوان گلر با این تیم خوزستان همکاری کند.

این دروازه بان برزیلی در روزهای گذشته در اردوی تدارکاتی تیم استقلال خوزستان در  تهران حضور یافته بود و مذاکرات نهایی را برای پیوستن به این تیم انجام داد.

قرارداد رافائل روبایو با استقلال خوزستان یک ساله است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.