کشف گور دسته جمعی در آبادان + تصاویر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: ساعت ۱۳ امروز یک گوردسته جمعی که ظاهرا اعضای یک خانواده هستند در۲۰ کیلومتری آبادان کشف شد.

ماموران اداره برق ناحیه جنوب آبادان زمانی که مشغول کندن زمین به وسیله بیل مکانیکی دربیابانهای اطراف آبادان بودند به چنداستخوان برخوردکرده وپس از متوقف کردن کار بلافاصله با مرکزپلیس۱۱۰تماس گرفتند.

a9e229db67304d79b75a95362a038924

با این گزارش پلیس پیشگیری، ریس کلانتری ۱۱ وپلیس تخصصی آگاهی بلافاصله برای پیگیری به محل عزیمت کرده و مشاهده کردند خانواده ای به همراه یک پتو و ظروف چینی وملامینی مدفون شده اند. پس از خارج کردن اجساد از این گور دسته جمعی ماموران به سرنخ های جدیدی دست یافتند. با توجه به اینکه لباسهای زیادی در این منطقه اززیرخاک بیرون کشیده شد این احتمال که اجسادبیشتری در این نقطه دفن شده باشد قوت گرفت. تاکنون استخوان ۳ جسد که ازلباس هایشان مشخص است به یک زن، یک مردو یک دختربچه تعلق دارد، پیداشده است.

getfile

خبرنگار رکنا گزارش داد: این منطقه درزمان جنگ ایران وعراق زمانی که شهرستان آبادان درمحاصره رژیم بعث عراق بوده دراختیارنیروهای عراقی قرار داشته است  وبه نظرمی رسد زمانی که مردم قصد خروج ازشهرراداشته اند، توسط نیروهای رژیم بعث  کشته شده ودرهمان جا با لباس به خاک سپرده شده اند.

getfile

با توجه به اینکه احتمال داده می شود تعدادبیشتری از اجساد دراین منطقه به خاک سپرده شده باشد ضمن هماهنگی با تفحص شهدا سردار باقری دستور داد، عصرامروز گروهی برای پیگیری این موضوع به شهرستان آبادان اعزام شود.

getfile
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.