گرمای ۵۱ درجه ای و رطوبت ۸۰ درصدی در خوزستان/ هواشناسی: هوا گرمتر و مرطوب تر می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در روز گذشته شهرهای آغاجاری و امیدیه با دمای ۵۱ درجه گرمترین شهر کشور بوده‌اند، گفت: امروز ماهشهر با ۸۰درصد رطوبت هوا بیشترین درصد شرجی را در سطح شهرهای خوزستان داشته است.

کورش بهادری اظهار داشت: خوزستانی‌ها در انتظار روند افزایشی دمای هوا تا آخر هفته جاری و نیز رطوبت و شرجی هوا تا آواخر هفته آینده باشند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته اکثر شهرهای استان دمای ۵۰ درجه را داشته‌اند، افزود: امروز نیز افزایش دما در برخی از شهرهای استان را خواهیم داشت و نیز پیش‌بینی می‌شود رطوبت هوا در شهرهای ساحلی استان به ۹۰ درصد برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: پدیده گردو غبار به شکل معمول در بعداز ظهرها پیش‌بینی می‌شود با وجود اینکه از کیفیت هوا تا حدودی می‌کاهد ولی به گونه‌ای نیست که مانع فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی شود. پدیده گردوغبار با منشاء خارجی و از کشور عراق است.

وی ضمن بیان اینکه ایذه با دمای ۲۵ درجه خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده، درباره میزان رطوبت و شرجی هوا گفت: هوای امروز اهواز همراه با ۵۰درصد رطوبت گزارش شده است که در سطح استان نیز ماهشهر با ۸۰درصد بیشترین درصد شرجی را داشته است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.