آخرین خبرها از آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی؛ اعزام بالگرد آب پاش از بوشهر + علت آتش‌سوزی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار ماهشهر گفت: آتش سوزی در پتروشمی بوعلی بندرامام خمینی وسیع بوده و اگر مهار نشود امکان سرایت آن به سایر واحدها وجود دارد.

منصور قمر در خصوص آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی گفت: این حادثه لحظاتی پیش رخ داد و اگر به سرعت مهار نشود احتمال سرایت آن به سایر واحدها وجود دارد. این آتش سوزی در واحد ۸۰۰۱ این پتروشیمی صورت گرفته است.

وی افزود: هنوز به صورت دقیق نمی توان از وسعت آتش سوزی خبر داد ولی خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات جانی در این منطقه  نداشته ایم.

قمر بیان کرد: اولین کاری که بعد از آتش سوزی انجام شد تخلیه کلیه کارکنان بوده به همین دلیل ما تلفات جانی نداشته ایم.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: از همه شهرستان های استان خوزستان خودروهای امداد و آتش نشانی در حال عزیمت به سمت منطقه هستند و یک فروند بالگرد آب پاش از استان بوشهر در حال رسیدن به ماهشهر و مهار آتش سوزی است.

علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی نشت در واحد پارازایلین است

مسؤول روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: علت حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا نشتی یکی از ولوهای واحد پارازایلین است.

سیاوش فرجی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به دلیل نشتی یکی از ولوهای واحد پارازایلین بوعلی سینا «آروماتیک سوم» این واحد دچار آتش‌سوزی شد که متعاقب این سانحه کمیته بحران شهرستان تشکیل و از تمام امکانات مناطق نفت‌خیز استان برای مهار آتش استفاده شده است.

وی ادامه داد: این حادثه تاکنون هیچ تلفات جانی در پی نداشته و تلاش‌گران آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مناطق نفت‌خیز در حال کنترل و مهار آتش‌سوزی هستند.

فرجی در پایان متذکر شد: اخبار دقیق‌تر متعاقباً از طریق روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.