نامه‌ی سرگشاده شاعر خوزستانی به حسن روحانی؛ آقای رئیس‌جمهور! کلیدت را یک‌طرف بچرخان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: ذوالفقار شریعت، شاعر و روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب خوزستانی در صفحه‌ی اینستگرام خود در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی نوشته است: آقای رئیس‌جمهور! اگر کلیدت را به‌جای اینکه به جنوبی‌ترین نقطه‌ی کشور می‌فرستادی تا دریچه‌ی واریز یارانه‌ام را قفل کند، در جیب مدیرانِ بیخ گوشت می‌چرخاندی، عایدی بیشتری نصیبت می‌شد.
آقای روحانی! چگونه است که دستگاه نظارتی دولت شما ۶ ماه است که پی به تمول مالی بنده که فقط یک حقوق‌بگیر دولتم و در گرمای فوق ۵۰ درجه‌ی خوزستان با گردوغبار و محرومیت دست‌به‌گریبانم، پی برده است ولی بیش از دو سال است که از میزان دریافتی‌های نجومی برخی مدیران پایتخت‌نشین بی‌خبر بوده است؟
آقای رئیس‌جمهور! یک‌وقت فکر نکنید که قصدم از نوشتن این نامه، برقراری دوباره پرداخت یارانه‌ام است، بهتر می‌دانید که ۲۲۵ هزار تومان، نه کسی را پولدار می‌کند و نه از پای می‌اندازد. فقط سؤالی ذهن مرا مشغول کرده که امیدوارم پاسخ دهید.
اگر معتقدید که بنده با یک حقوق معمولی با داشتن دو دانشجو و یک دانش‌آموز می‌توانم به‌راحتی زندگی کنم، مدیرانتان با این مبالغ اشرافی، قصد چه کاری را دارند؟
این را هم یادآور شوم اگر بگویید که بذر این شیوه نادرست را دولت قبلی کاشته است، باید بگویم که بذر یارانه‌ی مرا هم همان دولت کاشته بود. چگونه این نهال خشک را دیدید و از جا کندید، ولی آن درخت بدقامت به چشمتان نیامد؟

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.