شهردار دزفول ابقا شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جلسه استیضاح شهردار دزفول در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار و طی آن اعضای شورا به ابقا محمدرضا کرمی نژاد در سمت شهردار دزفول رای مثبت دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول عصر یکشنبه در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت:در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول که عصر یکشنبه برگزار شد شهردار دزفول توضیحاتی در خصوص ۲ سوال اعضای شورا ارائه کرد.
عظیم سرافراز افزود:در این نشست موضوع مزایده فروش اراضی کوی حافظ و قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه های اتوبوس که در نشست های پیشین اعضای شورا را متقاعد نکرده بود مورد بحث قرار گرفت و در پایان از ۱۳ نفر اعضای شورای شهر هفت نفر به استیضاح شهردار رای دادند و ۶ نفر باقیمانده مخالف استیضاح بودند.
وی با اشاره به اینکه این نشست علنی با حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر دزفول برگزار شد گفت:با این رای گیری محمدرضا کرمی نژاد در سمت شهردار دزفول باقی ماند.
جلسه استیضاح شهردار دزفول در ساختمان شورای اسلامی این شهر بیش از سه ساعت به طول انجامید.
حسن فضیلت پناه از موافقان استیضاح شهردار در پایان رای گیری با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار به پایان نرسیده گفت: در جلسه بعدی شورا طرح سئوال های جدید و استیضاح شهردار دوباره در دستور کار شورای شهر قرار می گیرد.
طبق قانون استیضاح شهردار دارای ۲ مرحله به صورت پرسش شفاهی و کتبی است که در جلسه هفته گذشته ، شورای شهر دزفول از برخی پاسخ های شهردار قانع نشد.
پس از آن طرح سئوال از شهردار وارد مرحله کتبی شد که شهردار دزفول با حضور در صحن شورای شهر و در جلسه ای که به صورت غیرعلنی برگزار شد در ۲ مورد نتوانست اعضای شورای شهر دزفول را قانع کند و در پی آن جلسه استیضاح شهردار دزفول در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه این شورا قرار گرفت.
ساخت و ساز در ساحل رودخانه زیر پل شریعتی ،زمین های کوی حافظ، لغو قرارداد برنده مناقصه جمع آوری زباله و عقد قرارداد با پیمانکار دیگر ، قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه های اتوبوس، تعلل در راه اندازی نرم افزار مالی شهرداری همچنین افزایش بدهی های شهرداری ۶ سئوال شفاهی اعضای شورای شهر دزفول از شهردار این شهر بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.