در بدو ورود به خوزستان؛ تجدید میثاق استاندار جدید با شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: غلامرضا شریعتی استاندار جدید خوزستان روز سه شنبه در بدو ورود به خوزستان به گلزار شهدای اهواز رفت و با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کتجدید میثاق رد.
وی در حاشیه تجدید میثاق با شهدا در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ‌جایگاه ها فرصت مناسب برای خدمت به مردم است و همین امر باعث شد در نخستین اقدام خود، ادای احترام به این شهدای والامقام در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: این انقلاب با جان فشانی ها، از خود گذشتگی و نثار جان انسان های بزرگی که در مزار شهدا آنها را زیارت می کنیم محقق و تثبیت شده و به اوج و اقتدار رسیده است.

شریعتی اضافه کرد: وظیفه همه مسوولان خوزستان تلاش و اقدامات عملیاتی در راستای اقتصاد مقاومتی و گام برداشتن در جهت رفع مشکلات است.
استاندار جدید خوزستان ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد سرمایه گذاری و برقراری امنیت در خوزستان، بستر مناسبی در جهت بهبود شرایط اقتصادی و اعتلای نام خوزستان فراهم شود.
وی در ادامه گفت: تلاش در جهت ایجاد همگرایی و وحدت بین همه اقوام، اقشار و جناح های سیاسی از اولویت های اصلی ما است.
استاندار جدید خوزستان در این آیین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای اهواز، با آرمان های والای این شهیدان تجدید میثاق کرد.
وی همچنین در قطعه هنرمندان و خبرنگاران آرامستان اهواز حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

غلامرضا شریعتی استاندار جدید خوزستان ظهر روز سه شنبه در بدو ورود به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در این دیدار انتصاب شریعتی به سمت استاندار خوزستان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این انتصاب به نفع ، صلاح و مصلحت همه باشد و استاندار جدید بتواند گره ای از مشکلات جمعیت پنج میلیونی استان را باز کند.
وی خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: شما نیروی جوانی هستید و می توانید با تدبیر و با عنایت خداوند و همراهی مردم عزیز و مومن مشکلات استان را حل کرده و به این کشور که صاحب آن امام زمان (عج) است خدمت کنید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه شما(استاندار خوزستان) مسئولیت عام از سوی دولت اسلامی دارید اظهار کرد: باید بتوانید با نگاه یکسان به همه قشرهای مردم که در واقع به نوعی تحت تکفل شما هستند خدمت کنید و نیازهای آنان را تامین و مشکلات را از سر راه مردم بردارید.
استاندار جدید خوزستان که روز یکشنبه گذشته با حکم وزیر کشور و تصویب هیات دولت به این سمت منصوب شده است در این دیدار صمیمانه که جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند با تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی(ع)گفت: امیدوارم با همکاری ، هم افزایی مساعدت همه مسئولان متعهد استان بتوانم قدمی برای کسب رضایت خدا و مردم برداشته و در این مسئولیت کوتاه و البته گذرا رهتوشه و کارنامه ای ابدی پیش خداوند داشته باشم.
غلامرضا شریعتی ، وحدت و همگرایی همه قشرها و اقوام ، گروه های سیاسی ،نخبگان و دانشمندان ، علما و روحانیون استان را برای پیشبرد کارها و خدمتگزاری به مردم ضروری خواند و افزود:اولویت نخست کاری ما جوانان واشتغال آنان است و باید بتوانیم با همراهی هم ، گام هایی برای این قشر عظیم جامعه برداریم.

مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان صبح فردا، دوم تیرماه در استانداری برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.