سرپرست استانداری خوزستان: ستادجذب سرمایه گذار در خوزستان تشکیل شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرپرست استانداری خوزستان گفت:برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار ، نیاز است که ستادی در این رابطه در خوزستان تشکیل شود.

به گزارش ایرنا فرج اله خبیر چهارشنبه در شورای اشتغال خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: خوزستان در بخش های عمرانی و اقتصادی فرصت های زیادی دارد و برای حل مشکلات اقتصادی در این استان نیاز به نیروی کار کارآمد است.
وی با اشاره به اینکه اگر ساز و کار مناسبی در خوزستان وجود نداشته باشد، سرمایه گذاران و مسئولان سردرگم خواهند شد گفت: جای کار در بخش سرمایه گذاری در خوزستان زیاد دارد و نباید این اعتقاد را داشت که در خوزستان نمی توان کار اقتصادی کرد.
خبیر افزود: اگر سیستم دولت به گونه ای باشد که موانع را در راه فعالیت های اقتصادی حل کند و دخالتی در طرح های اقتصادی نداشته باشد، می توان راه را برای سرمایه گذاری و اشتغال هموار کرد.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کار و سرمایه گذاری افزود: بسیاری از مردم شناخت لازم را از راه های مختلف فعالیت های اقتصادی در جامعه ندارند به عنوان مثال کار خدماتی از جمله مشاغلی است که می توان با سرمایه بسیار کم محیط اشتغالزایی بسیار خوبی را فراهم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه حضور مدیران بانکی در جلسات اقتصادی خوزستان بسیار اهمیت دارد بیان کرد: ایجاد اشتغال برعهده همه مسئولان استانی است و پرداخت تسهیلات توسط سه بانک ملی، صادرات و ملت انجام می شود که این بانک ها باید در پرداخت تسهیلات به متقاضیان کار فعال تر وارد عمل شوند.
خبیر گفت: باید فهرستی از واحدهای صنعتی که در تملک بانک ها قرار گرفته اند تهیه شود و نام بانک ها نیز مشخص شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.