فولاد با ۵ بازیکن تمدید کرد/ پورقاز استقلالی شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: حضور ۵ بازیکن تیم فولاد خوزستان در فصل آینده لیگ برتر در این تیم قطعی است و این ورزشکاران در لیگ شانزدهم هم تیم خود را همراهی می‌کنند.

به گفته مسئولان باشگاه فولاد خوزستان، یکی از این بازیکنان مهرداد طهماسبی که متولد سال ۱۳۶۴ است و دروازه بان تیم خواهد بود.

همچنین محمد اهل شاخه متولد ۱۳۷۲ و مدافع تیم فولاد خوزستان نیز در فصل آینده این تیم محبوب خوزستان را در لیگ برتر همراهی می‌کند.

عبدالله ناصری، که متولد سال ۱۳۷۲ و هافبک تیم فولاد است هم قراردادش را تمدید خواهد کرد و همراه این تیم در لیگ برتر حضور می‌یابد.

محمود مطلق زاده  که یکی دیگر از هافبکان تیم فولاد خوزستان است فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت.

مطلق زاده متولد ۱۳۷۳ است.

هافبک جوان تیم فولاد خوزستان که یوسف وکیا و متولد سال ۱۳۷۲ است نیز حضورشدر جمع فولادمردان قطعی شده است و در لیگ شانزدهم هم این تیم را همراهی خواهد کرد.

همچنین اسماعیل شریفات، مهاجم رامشیری تیم فولاد خوزستان قرارداد خود را تمدید کرد و در لیگ شانزدهم نیز این تیم محبوب خوزستانی را همراهی خواهد کرد.

باشگاه فولاد خوزستان پیش از این قرارداد مهرداد بایرامی دیگر مهاجم فصل قبل خود را نیز تمدید کرد.

باشگاه استقلال خوزستان با مدافع فصل گذشته ملوان بندر انزلی به توافق رسید.

مسوولان باشگاه استقلال خوزستان پس از مذاکره با عزت‌الله پورقاز، مدافع تیم سقوط کرده ملوان بندرانزلی و بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌ملی، با او برای همکاری به توافق رسیدند. قرارداد پورقاز با قهرمان لیگ برتر ایران به مدت یک فصل است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.