۱۷ کشته و زخمی در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته و زخمی شدن ۱۷ نفر در حوادث روز گذشته و صبح امروز در خوزستان خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون در محور اندیکا ـ چهارمحال و بختیاری که ساعت ۱۳ روز گذشته( ۱۶ خرداد) رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند که مصدومان این حادثه با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های ۲۲ بهمن و شفا مسجدسلیمان انتقال یافتند.

وی افزود: بعد از ظهر همان روز به دلیل وخامت حال چهار نفر از مصدومان، از سوی اورژانس مسجدسلیمان تقاضای عملیات اورژانس هوایی شد.

میرخشتی ادامه داد: در این ماموریت اورژانس هوایی که در ساعت ۱۷:۵۵ روز گذشته انجام شد، چهار مصدوم از جمله یک زن ۳۰ ساله، دو دختر ۱۳ و ۳ ساله و یک پسر ۱۱ ساله به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

وی گفت: همچنین ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته از سوی بیمارستان امید لالی جهت انتقال یک جوان ۲۶ ساله که دچار ایست قلبی و تنفسی و کاهش سطح هوشیاری شده بود، تقاضای اورژانس هوایی شد. در این ماموریت، بیمار توسط بالگرد اورژانس خوزستان به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت ولی پس از چند بار احیای قلبی و تنفسی، در بیمارستان فوت شد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اظهار کرد: همچنین در برخورد دو دستگاه خودروی سنگین که ساعت ۷:۱۵ صبح امروز در محور باغملک ـ هفتگل رخ داد، دو نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی گفت: در این حادثه که در منطقه “پل بریده” این محور رخ داد، یک تریلی و یک تانکر سوخت با یکدیگر برخورد کردند که در اثر این برخورد، هر دو خودرو در آتش سوختند. در این حادثه هر دو راننده فوت شده و یک سرنشین زخمی شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.