استقلال خوزستان: هیچ بازیکنی بدون اجازه باشگاه نمی تواند با تیم دیگری وارد مذاکره شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: جدایی کولی بالی از تیم استقلال خوزستان و مذاکره این بازیکن خارجی با تیم سپاهان نادرست است چرا که هیچ بازیکنی بدون اجازه باشگاه نمی تواند با تیم دیگری وارد مذاکره شود.

علی پور کیانی خصوص صحبت های مبنی بر جدایی عیسی کولی بالی و تعدادی دیگر از بازیکنان تیمش و پیوستن آن ها به تیم سپاهان اظهار کرد: باتوجه به قولی که عبدالله ویسی سرمربی پیشین تیم به باشگاه استقلال خوزستان داده است هیچگاه باعث جدایی بازیکنی از تیم ما نخواهد شد.
وی افزود: بازیکنانی که با تیم ما قرارداد دارند به هیچ عنوان بدون اجازه باشگاه نمی توانند با تیم دیگری وارد مذاکره شوند و باشگاه سپاهان نیز بدون مجوز لازم از سوی ما در این زمینه اقدامی نمی کند.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگرچه صحبت های زیادی در خصوص جدایی برخی از بازیکنان ما و پیوستن آن ها به تیم سپاهان مطرح است اما ویسی هیچگاه به استان خود پشت نمی کند و همواره دلسوز تیم استقلال خوزستان است.
وی بیان کرد: اگرچه ویسی از تیم استقلال خوزستان جدا شد اما باتوجه به خصوصیت های اخلاقی که از این مربی جوان سراغ داریم هیچگاه به دنبال تضعیف به فوتبال خوزستان نبوده و نخواهد بود.
پورکیانی تصریح کرد: برخی افراد به دنبال حاشیه سازی برای بازیکنان ما هستند اما باشگاه استقلال خوزستان همان گونه که با دوری از حاشیه موفق به کسب مقام قهرمانی شد در فصل نقل و انتقالات نیز به دور از هرگونه حاشیه یک تیم منسجم را روانه رقابت های فصل آینده خواهد کرد.
وی اظهار کرد: این باشگاه به سرمربی جدید تیم برای شناسایی و بازیکنان مورد نظر خود اختیار کامل داده است و باتوجه به توانمندی های پورموسوی می توانیم بازیکنان موثری را در فصل جدید به خدمت بگیریم.
تیم استقلال خوزستان در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.