“احمدی” خبر استانداری خود را تایید کرد و برای استاندارشدن مسئولیتهای خود را تحویل داد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: علی اصغر احمدی گفت: طبق گفته های وزیر کشور ، بنده به عنوان گزینه نهایی به هیات دولت معرفی شده ام و در نشست هیات دولت تصمیم گیری خواهد شد.
همانگونه که پیش از این گفته شد علی اصغر احمدی به عنوان گزینه ی نهایی وزارت کشور به هیات دولت معرفی شده و به زودی نیز معارفه خواهد شد.
همین رابطه علی اصغر احمدی که هم اکنون دبیرکلی سازمان هلال احمر و معاونت هماهنگی نهاد ریاست جمعهوری را در اختیار دارد ، ضمن تایید این خبر به شوشان گفت: طبق گفته های وزیر کشور و همچنین معاونت سیاسی وزارت کشور ، بنده به عنوان گزینه نهایی به هیات دولت معرفی شده ام و در نشست هیات دولت تصمیم گیری خواهد شد.
احمدی گفت: پس از انتصاب درخصوص برنامه ها و راهکارها برای توسعه و پیشرفت خوزستان مصاحبه خواهم کرد و امید است پیشرفت خوزستان که به گفته امام راحل دین خود را به کشور ادا کرده است با همراهی و همکاری همه محقق شود.
در همین رابطه؛ یک منبع اگاه در روابط عمومی ریاست جمهوری با اعلام این خبر از برنامه ریزی سفر دکتر روحانی به ارومیه در روز پنجشنبه این هفته و سپردن سکان برنامه ریزی و اجرای آن به صالحی خبر داد.
علی اصغر احمدی ، سوابق مدیریتی همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی،  استانداری گلستان ، معاون امنیتی وزیر کشور ، دبیر شورای امنیت کشور ، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز دبیر کل سازمان هلال احمر و معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مدیر فقط امیر حیات مقدم. امیر حیات مقدم چون زاده خوزستان است انگیزه بیشتری نسبت به مدیران غیر بومی دارد. البته اگر نظر بنده را میخواهید دکتر مقتدایی برگردد. مقتدایی و یا سردار امیر حیات مقدم چون بومی خوزستان هستند از غیر بومی ها بهتر خواهند بود. هم دکتر مقتدایی و هم سردار امیر حیات مقدم به دنبال عدم انتقال اب بودند. دکتر مقتدایی و سردار امیر حیات مقدم از طرح پلاک اروند حمایت کردند.